اسکوترهای خودران آزمایش می شوند

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، اسکوترهای خودرانی ساخته شده که به بهبود شبکه های حمل ونقل شهری یاری می نمایند.

اسکوترهای خودران آزمایش می شوند

استارت آپ کالیفرنیاییTortoise مشغول توسعه فناوری خودران روی دوچرخه ها و اسکوترهایش است تا آنها بتوانند بدون احتیاج به کاربر به مکان اولیه خود بازگردند. این استارت آپ میخواهد ماه آینده این اسکوترها را آزمایش کند.

با اجرای چنین طرحی دوچرخه و اسکوتر خود به ایستگاه های شارژ باز می گردند و دیگر کاربران آنها را در اماکن مختلف رها نمی نمایند.

به این ترتیب شارژ این وسایل نقلیه آسانتر خواهد بود. البته این فناوری هنوز به طور کامل آماده استفاده نیست اما تصاویری از یک اسکوتر که خود به سمت ایستگاه شارژ حرکت می نماید در فضای مجازی منتشر شده است. استارت آپ مذکور نیز امیدوار است این فناوری را در شهر پیچ تری کورنرز در ایالت جورجیا اجرا کند. به طور دقیق قرار است این فناوری در ماه نوامبر در این شهر و البته یک شهر اروپایی دیگر آزمایش گردد.

این فناوری اسکوتر را هدایت می نماید تا در مسیرهایی حرکت کند که خلوت تر هستند. اگر اسکوتر روی زمین بیفتد نمی تواند به حالت ایستاده قرار گیرد و باید فردی آن را در حالت درست قرار دهد.

این درحالی است که شرکت تاکسی اینترنتی اوبر نیز در اوایل امسال گفت مشغول تحقیقات درباره توسعه چنین فناوری است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 764

به "اسکوترهای خودران آزمایش می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوترهای خودران آزمایش می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید