اقلام ممنوعه در سفر به کانادا کدامند؟

به گزارش تفطن، اقلام ممنوعه در سفر به کانادا

سفر به هر کشوری تابع قوانین آن کشور است و باید به دقت قوانین مقصد و مبدا را مطالعه کرد تا هنگام ورود و خروج مسافران مسئله ای پیش روی آن ها قرار نگیرد. بیشتر کشورها از ورود بعضی کالاها به کشور خود خودداری می نمایند و اجازه خروج بعضی دیگر از کالاها را نیز نمی دهند. رعایت همراه نداشتن چنین کالاهایی می تواند به راحت و آسوده کردن سفر یاری کند. در ادامه اقلام ممنوعه در سفر به کانادا را برمی شماریم.

اقلام ممنوعه در سفر به کانادا کدامند؟

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

سلاح ها

در سفر به کانادا هم تقریبا مثل بیشتر نقاط جهان، حمل سلاح گرم ممنون است و در صورتی که مسافر قصد انتقال سلاح داشته باشد باید قبل از پرواز با سفارت کانادا تماس بگیرد و روال قانونی را طی کند. در خصوص سلاح سرد نیز باید این موارد رعایت گردد و سلاح های نامتعارف گزارش گردد. همچنین هیچ کدام از این موارد را نباید همراه خود و در ساک دستی به کابین هواپیما ببرید؛ چون با مسائل جدی روبرو خواهید شد.

حیوانات

استفاده از پوست بعضی از حیوانات، پرندگان و گونه های در حال انقراض یا بعضی اجزای آنها در لباس ها یا زیورآلات نیز مجاز نیست و ممکن است اگر پالتو یا زیورآلاتی از این دست داشته باشید، اجازه ورود آنها به خاک کانادا را پیدا نکنید.

داروها

هنگام همراه داشتن داروهای خاص حتما نسخه پزشک همراه داشته باشید. داروهای کدئین دار و مسکن های قوی احتیاج به نسخه پزشک دارند.

تخم گیاهان

در کانادا امکان ورود تخم گیاهان، محصولات تازه و مشتقات لبنی وجود ندارد. این اقدامات برای حفاظت از سلامت کشاورزی کانادا و جلوگیری از انتقال آفات خارجی انجام شده است.

برای رزرو هتل در کانادا اینجا را کلیک کنید.

بهترین نرخ بلیط هواپیما به مقصد کانادا

منبع: فلای تودی
انتشار: 3 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 440

به "اقلام ممنوعه در سفر به کانادا کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقلام ممنوعه در سفر به کانادا کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید