انعقاد تفاهم نامه سه جانبه همکاری مشترک در زمینه آموزش طب سنتی

به گزارش تفطن، شکرالله سلمان زاده در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: تفاهم نامه سه جانبه همکاری مشترک در زمینه برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلندمدت میان دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران، دانشکده علوم پزشکی آبادان و شرکت سلامتکده طب آیات اروند منعقد شد.

انعقاد تفاهم نامه سه جانبه همکاری مشترک در زمینه آموزش طب سنتی

وی هدف از این همکاری مشترک را تعامل سازنده و توسعه قانونمند و دانش محور در فعالیت ها و خدمات طب ایرانی (سنتی) و طب مکمل و اجتناب از مداخله افراد فاقد صلاحیت در زمینه طب سنتی مطرح کرد و اضافه نمود: افزایش سواد سلامت برای اصلاح سبک زندگی و خود مراقبتی که شاه کلید سلامتی است اولویت اصلی ما در بحث آموزش همگانی است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان توضیح داد: بسترسازی برای مشارکت هرچه بیشتر و بهتر بخش غیردولتی و همچنین گسترش همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی و تبادل تجارب و اطلاعات و بهره مندی از توانمندی های تخصصی و امکانات طرفین برای ایجاد هماهنگی در راستای برطرف نیازمندی های جامعه از دیگر اهداف مهم این تفاهم نامه است.

وی با اشاره به اینکه شناخت نیازهای منطقه در زمینه کاری طرفین و برنامه ریزی برای برطرف آنها، همکاری و اجرای طرح های مشترک آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، خدمات تخصصی فناوری و اشتغال محورهای اصلی این تفاهم نامه است، یادآور شد: این تفاهم نامه آموزشی برای مدت پنج سال به امضای طرفین رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 344

به "انعقاد تفاهم نامه سه جانبه همکاری مشترک در زمینه آموزش طب سنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد تفاهم نامه سه جانبه همکاری مشترک در زمینه آموزش طب سنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید