با بازار شبانه پاتایا همراه شوید

به گزارش تفطن، شهر پاتایا کشور تایلند، یکی از ارزان‌ترین مقاصد گردشگری در جهان به شمار می‌رود. در این مقاله شما را بازار شبانه شهر پاتایا آشنا خواهیم کرد. این بازار می‌تواند برای خرید سوغاتی بسیار مناسب باشد.

با بازار شبانه پاتایا همراه شوید

بازار شبانه شهر پاتایا کشور تایلند، بازاری مسقف بوده که خرید در آن از بهترین تفریحات به شمار می‌رود. این بازار از معروف‌ترین بازار‌های خیابانی در این کشور می‌باشد. این بازار یک مرکز شناخته شده‌اای است که گردشگران همیشه از آن بازدید می‌کنند. شما در اینجا با خیال راحت و بدون نگرانی به خاطر جنس بی‌کیفیت می‌توانید خریدی هیجان‌انگیز داشته باشید و سوغات‌های زیادی را تهیه کنید. 

درحالی‌ که ممکن است دیگر بازار‌ها در طول روز به خاطر گرما و شلوغ و تو در تو بودن مغازه ها اذیت شوید، این بازار فضایی بسیار عالی برای خریدی راحت و با آرامش را برای شما فراهم خواهد نمود. از آنجایی‌که هرکدام از این غرفه‌ها با فاصله از یکدیگر قرار دارند و راهرویی تقریبا عریض میان غرفه‌های دو طرف وجود دارد و  خبری از گرما و شلوغی نمی‌باشد و به راحتی می‌توانید به خرید خود ادامه بدهید.

جدا از این که این بازار مانند دیگر بازار‌ها نیست. برچسب قیمت‌ها در آن تقریبا روی همه اجناس به چشم می‌خورد و قیمتی ارزان را نشان خواهد داد. کیفیت اجناس در این مکان متفاوت می‌باشد. در این بازار از اجناس با کیفیت بسیار بالا تا اجناس تقلبی نیز برای خرید وجود دارد. تنها تفاوت مهم این بازار با بازار‌های دیگر این می‌باشد که دستفروشانی که تنها غذا می‌فروشند کمتر به چشم می‌خورند. با دانستن قیمت تور تایلند می‌توانید برای سفر به کشور تایلند برنامه‌ریزی کنید.

اگرچه علامت موجود در ابتدای این جاده دوم منتهی به این بازار می‌گوید که این مکان بازاری شبانه می‌باشد اما در همه‌ی ساعات روز باز است و به فعالیت می‌پردازد. این بازار همچنین به بازار اجناس ساخت تایلند نیز مشهور می‌باشد. 

مسیر دسترسی به بازار شبانه پاتایا

از پاتایا به راحتی می‌توانید به وسیله تاکسی به این بازار بروید. همچنین اگر ماشین کرایه کرده‌اید، این بازار پارکینگ هم دارد.

انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 64

به "با بازار شبانه پاتایا همراه شوید" امتیاز دهید

1 کاربر به "با بازار شبانه پاتایا همراه شوید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بازار شبانه پاتایا همراه شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید