برای بازدید حیوانات قطبی نیز به کشور چین سفر نمایید

به گزارش تفطن، با افتتاح بزرگترین تم هتل و تم پارک در قطب شمال و جنوب در شهر شانگهای کشور چین در مجاورت دریاچه دیشیو، تمامی حیوانات قطبی در یک جا به نمایش گذاشته شده‌اند.

برای بازدید حیوانات قطبی نیز به کشور چین سفر نمایید

به گزارش شین‌هوآ این پروژه برای ساخت یک تم پارکی آغاز به کار کرد که از تمامی حیوانات و گونه‌های دریایی متشکل از 13 سالن یا تالار نمایشگاهی و نیز 4 سالن بزرگ ویژه حیوانات بسیار بزرگ و غول آسا دارای 4 سینما و 18 فضای ویژه سوارکاری و فضای ویژه برای نمایش حیوانات آزاد در زیستگاه می‌باشد. این پارک دارای یک تم هتل یا هتل ویژه مرتبط با این نمایشگاه نیز می‌باشد که بسیار دیدنی است.

وانگ ژوانگ مدیر شرکت هایچانگ نیز با اعلام مالکیت این اراضی یادآور گردید که با توجه به پیشنویس طرح ارائه شده به ایجاد تم پارک فرهنگی گونه‌های دریایی می‌باشد، این جاذبه توریستی شهر شانگهای شامل تمامی عناصر مرتبط از قبیل سرگرمی و تفریح، اکولوژی و مطالعات علمی و هدف‌های آموزشی به شمار می‌رود. این پروژه توسط کمپانی‌هایی که قبلا سابقه همکاری با پروژه‌هایی چون دیزنی لند داشتند به اجرا درخواهد آمد. این تم پارک  هفتمین تم پارک قطبی در چین می‌باشد که در سال 2017 به روی عموم باز خواهد شد. برای تجربه یک سفر متفاوت با تور چین ارزان همراه شوید.

این تم پارک برتر در شهر شانگهای با بهترین استانداردهای جهانی تم پارک دنیای اقیانوس قطبی ویترینی از طیف وسیعی از گونه‌های دریایی در قطب به شمار می‌رود. این تم  پارک ضمن توجه به جنبه‌های سرگرمی و تفریحی بزرگترین تسهیلات تحقیقاتی در حوزه مطالعات علوم دریایی و نیز ارائه بهترین امکانات سینمایی را نیز تامین خواهد کرد. ما مصمم هستیم که پروژه شانگهای از برترین استانداردهای جهانی درحوزه نمایشگاهی، آموزشی و پژوهشی، فناوری و نیز سرگرمی‌های مرتبط با علوم و زندگی دریایی می‌باشد.

انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 45

به "برای بازدید حیوانات قطبی نیز به کشور چین سفر نمایید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای بازدید حیوانات قطبی نیز به کشور چین سفر نمایید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید