بلیط هواپیما بانکوک

به گزارش تفطن، بانکوک یکی از پررفت و آمدترین شهرهای دنیا به شمار می رود . روزانه پروازهای زیادی از کشورهای مختلف دنیا در فرودگاه های بانکوک به زمین می نشینند . پاییز و زمستان فصول گردشگری در بانکوک محسوب می شوند و اگر شما در این زمان ها قصد سفر دارید ، باید از ماه ها قبل بلیط هواپیما بانکوک را رزرو کنید . در ادامه اطلاعات بلیط و پروازهای بانکوک را خواهید دید .

بلیط هواپیما بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

بلیط هواپیما بانکوک

ایرلاین های مختلفی به بانکوک سفر می نمایند . ماهان ، تای ایرویز ، عمان ایر ، ایراسیا ، امارات ، الاتحاد ، گلف ایر و امارات از ایرلاین های محبوب سفر به بانکوک هستند . در این بین تنها ماهان و تای ایرویز پروازهای مستقیم به بانکوک دارند و دیگر ایرلاین های غیر مستقیم می باشند . بنابراین بلیط های ماهان و تای ایرویز محبوبیت بیشتری دارند و زود فروخته می گردد و مسلما قیمت بالاتری دارند . مخصوصا در ماه هایی همچون کریسمس ، اسفند ماه ، فروردین و نوروز از ماه ها قبل برای خرید بلیط های هواپیما بانکوک اقدام کنید . فرودگاه اصلی بانکوک ، فرودگاه سووارنابومی می باشد .

قیمت بلیط هواپیما بانکوک

هزینه بلیط هواپیما بانکوک به عوامل مختلفی همچون ایرلاین ، نوع پرواز (مستیقم یا غیرمستقیم بودن) و فصل سفر بستگی دارد . به طور معمول قیمت بلیط رفت و برگشت بانکوک در حدود یک میلیون و نهصد تومان می باشد . در فصول خلوت می توانید بلیط های لحظه آخری بانکوک در حدود یک و نیم میلیون تومان بخرید .

منبع: لذت سفر
انتشار: 7 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 451

به "بلیط هواپیما بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید