بهترین رستوران ها در باتومی

به گزارش تفطن، چشیدن غذاهای گرجستان یکی از محبوب ترین بخش های سفر به شهرهای مختلف این سرزمین می باشد . گرجستان کشوری زیبا در منطقه قفقاز است که بعضی از غذاهای آن از شهرت جهانی برخوردار بوده و بسیار خوشمزه می باشند . در باتومی به عنوان یکی از شهرهای توریستی گرجستان رستوران ها و کافه های متعددی وجود دارد که گردشگران تور باتومی برای سرو غذا می توانند به ان ها مراجعه نمایند . اگر در سفر به باتومی می خواهید از سلامت غذایی که نوش جان می کنید اطمینان داشته باشید بهتر است به رستوران هایی بروید که از مواد اولیه تازه و سالم برای طبخ غذا استفاده می نمایند . در این مطلب 5 تا از بهترین رستوران ها در باتومی معرفی شده است با ما همراه باشید .

بهترین رستوران ها در باتومی

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

رستوران قلب باتومی

اگر در سفر به باتومی خوردن غذا در یک رستوران خوب و مناسب را در برنامه تان قرار داده اید باید به شما گفت که رستوران قلب باتومی یکی از بهترین پیشنهادات برای شماست . این رستوران در مرکز شهر واقع شده و در فضایی آرام و دنج انواع غذاهای محلی و غذاهای خوشمزه بین المللی را ارائه می دهد . از بارزترین مشخصه های رستوران هارت آف باتومی (Heart of Batumi) می توان به عرضه غذاهای با کیفیت با قیمتی مناسب اشاره کرد .

ساعت کاری رستوران قلب باتومی : در تمامی روزهای هفته از 11 قبل از ظهر تا 12 نیمه شب

رستوران تاوادوری باتومی

تاوادوری یکی از بهترین رستوران های باتومی است که در خیابان لرمونتو واقع شده و غذاهای خوشمزه گرجی را با قیمتی مناسب در اختیار گردشگران تور باتومی و شهروندان باتومی قرار می دهد . Tavaduri که از سرشناس ترین رستوران های شهر باتومی است چاناخی و خینکالی بسیار خوشمزه ای دارد که حیف است فرصت خوردن آن ها را از دست بدهید .

ساعت کاری رستوران تاوادوری باتومی : همه روزه از ساعت 9 صبح تا 12 نیمه شب

رستوران لاگونا باتومی

لاگونا از معروف ترین رستوران ها در باتومی است که عمده شهرت آن به سبب سرو بهترین خاچاپوری در شهر ساحلی باتومی می باشد . رستوران Laguna که در خیابان گورگلیادزه واقع شده برای پیش غذا سالادهای متنوعی سرو می نماید که خوردن ان ها بسیار لذت بخش می باشد .

ساعت کاری رستوران لاگونا باتومی : در تمامی روزهای هفته از 8:30 صبح تا 11:30 شب

رستوران بلوار قدیمی باتومی

یکی از سوالاتی که ذهن گردشگران را قبل از سفر به باتومی مشغول می نماید این است که در کدام رستوران های باتومی غذا بخوریم . در پاسخ به این سوال باید گفت رستوران های خوبی در باتومی وجود دارد که رستوران بلوار قدیمی یکی از آنهاست . در این رستوران منویی متنوع از غذاهای گرجی و بین المللی در مقابل مشتریان قرار می گیرد که انتخاب را برای آنان سخت می سازد . فضای رستوران Old Boulevard دوست داشتنی بوده و قیمت غذاهای آن متوسط می باشد .

ساعت کاری رستوران بلوار قدیمی باتومی : در تمامی روزهای هفته از 9 صبح تا 12 نیمه شب

رستوران کیزیکی باتومی

از نظر سایت معتبر تریپ ادوایزر رستوران کیزیکی یکی از برترین رستوران های باتومی است که کارش ارائه غذاهای خوشمزه با قیمتی متوسط می باشد . رستوران Kiziki دارای سرویس مناسب و خدمه دوست داشتنی بوده و برای وعده های صبحانه ، ناهار و شام پذیرای مشتریان می باشد .

ساعت کاری رستوران کیزیکی باتومی : در تمامی روزهای هفته از 9 صبح تا 23:30 شب

منبع: لذت سفر
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1138

به "بهترین رستوران ها در باتومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران ها در باتومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید