بونوچی: پراندلی وقت تیم ملی ایتالیا را به هدر داد

به گزارش تفطن، خبرنگاران: مدافع تیم فوتبال یوونتوس با انتقاد از شیوه مربیگری سرمربی پیشین آتزوری او را به تلف کردن وقت تیم ملی ایتالیا برای پیدا کردن بهترین شیوه بازی متهم کرد.

بونوچی: پراندلی وقت تیم ملی ایتالیا را به هدر داد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، آنتونلو والنتینی، مدیرکل پیشین فدراسیون فوتبال ایتالیا اخیر در گفت و گو با نشریه گاتزتادلواسپورت از رویکرد چزاره پراندلی، سرمربی قبلی تیم ملی ایتالیا انتقاد نموده است. به نظر لئوناردو بونوچی، مدافع آتزوری نقدها انجام شده از سوی والنتینی درست است، چرا که پراندلی در دوران مربیگری اش در آتزوری وقت این تیم را به هدر داده است.

بونوچی در کنفرانس خبری پیش از بازی محبت آمیز تیم های ملی ایتالیا و پرتغال در سوئیس گفت: زمانی که ما کارمان را با پراندلی برای حضور در جام جهانی شروع کردیم، شرایط تیم با وضعیتی که بعدها پیدا کرد بسیار فرق داشت. به نظر من چیزی که آنتونلو می گوید درست است و ما بیش از اندازه برای آزمون و خطا و تحلیل شیوه های مختلف بازی وقت مان را هدر داریم. ما صبح های زیادی وقت مان را پای کامپیوترها برای تحلیل شیوه های مختلف بازی از دست دادیم.

بونوچی ادامه داد: شاید در آن موقع بهتر بود که تحلیل های خود را در زمین بازی انجام دهیم، چون زمانی که وقت برای انجام کارتان ندارید باید از حداقل زمان، حداکثر استفاده را ببرید. در زمان مربیگری پراندلی ما در تطبیق دادن خودمان با سیستمی که بازیکنان جدید به آن اضافه شدند، شکست خوردیم. به عقیده من برای یک تیم همواره بهترین کار این است که تا جای ممکن وقتش را در زمین بازی بگذارد.

تیم ملی ایتالیا در دوران مربیگری پراندلی اگرچه به عنوان نایب قهرمانی یورو 2012 دست پیدا کرد اما سال گذشته در مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل از گردونه رقابت ها حذف شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 722

به "بونوچی: پراندلی وقت تیم ملی ایتالیا را به هدر داد" امتیاز دهید

1 کاربر به "بونوچی: پراندلی وقت تیم ملی ایتالیا را به هدر داد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بونوچی: پراندلی وقت تیم ملی ایتالیا را به هدر داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید