تجمع دهها هزار نفری هواداران جریان صدر در مرکز بغداد

به گزارش تفطن، دهها هزار نفر از طرفداران جریان صدر، امروز (آدینه) در میدان التحریر بغداد تجمع نموده و علیه فساد و در حمایت از سید مقتدی الصدر شعار دادند.

تجمع دهها هزار نفری هواداران جریان صدر در مرکز بغداد

میدان التحریر بغداد امروز (آدینه) شاهد تجمع دهها هزار نفری طرفداران سید مقتدی الصدر رهبر جریان الصدر عراق، بود.

به نوشته رسانه های عراقی، تجمعات مشابه در دیگر شهرهای جنوبی عراق نیز برگزار گردید و طرفداران صدر شعارهایی علیه اشغالگران آمریکایی، حمایت از مبارزه با فساد و حمایت از برنامه سیاسی و انتخاباتی جریان صدر سر می دادند.

حضور در میدان تحریر که تا پیش از این محل تجمع معترضان موسوم به معترضان اکتبر محسوب می شد، نیز نمادین بود و طرفداران جریان الصدر اعلام کردند که میدان التحریر فقط مختص معترضان اکتبر نیست.

سلام الشمری نماینده ائتلاف سائرون (وابسته به جریان الصدر) نیز به وبگاه المعلومه گفت که این جریان قادر به تغییر و پیشبرد اصلاحات در عراق است و تأکید کرد که همچنان موضع خود علیه حضور اشغالگران آمریکایی را حفظ خواهد نمود.

او حضور طرفداران سید مقتدی الصدر را صدها هزار نفری توصیف کرد و گفت که حضور این میزان افراد و اقامه نماز آدینه در میدان التحریر، دلیل روشنی بر قدرت جریان الصدر و طرفدارانش در سپهر سیاسی عراق است.

الشمری تأکید کرد که تجمع امروز پیغام روشنی به تمامی مفسدین و ترسوها بود که جریان الصدر همچنان بر عهد خود برای مبارزه با فساد و اشغالگری پایبند است.،فارس

-

-

-

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1681

به "تجمع دهها هزار نفری هواداران جریان صدر در مرکز بغداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع دهها هزار نفری هواداران جریان صدر در مرکز بغداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید