ترامپ جواب بولتون را داد!

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با انتشار پیامی توئیتری نسبت به افشاگری های جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید درباره پرونده جنجالی اوکراین گیت واکنش نشان داد.

ترامپ جواب بولتون را داد!

لازم به ذکر است بولتون در کتاب جدید خود که هنوز چاپ نشده و به دست روزنامه نیویورک تایمز رسیده، اعتراف می نماید که ترامپ در آگوست 2019 به مشاورانش در کاخ سفید گفته بود که میخواهد به مسدود کردن یاری 391 میلیون دلاری نظامی آمریکا به اوکراین ادامه دهد تا مقامات دولت کی یف مجبور شوند به تحقیقات از جو بایدن نامزد دموکراتها و رقیب انتخاباتی او یاری نمایند.

اما، ترامپ در پیغام توئیتری خود مدعی شد: بولتون فقط برای فروش کتابش چنین حرف هایی را زده است. وی اضافه نمود: هرگز به بولتون نگفتم یاری به اوکراین به تحقیق درباره دموکرات ها ازجمله بایدن ها بستگی دارد.

ترامپ در توئیت دیگری مدعی شد که متن مکالمه تلفنی وی با ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین برای قضاوت کردن در این مورد کفایت می نماید حال آنکه خود زلنسکی هم می گوید هیچ فشاری از جانب دولت واشنگتن درکار نبوده است.

نهایت آنکه ترامپ مدعی شد وقتی پای یاری به اوکراین به میان می آید؛ دولتش در مقایسه با دولت های قبل عملکرد به مراتب بهتری داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1042

به "ترامپ جواب بولتون را داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ جواب بولتون را داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید