ترقی: دولت جوان انقلابی می تواند راستا سیاست خارجه را مستقل کند ، گرایش به غرب؛ مانعی برای پیشرفت و عامل تورم

به گزارش تفطن، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: غربی ها در روابط مالی خود منفعت طلبانه عمل می نمایند و اصولاً سیاست های لیبرالی غرب در توافق های خود به دنبال سود یک طرفه است.

ترقی: دولت جوان انقلابی می تواند راستا سیاست خارجه را مستقل کند ، گرایش به غرب؛ مانعی برای پیشرفت و عامل تورم

از پروفایل اینستاگرام bestcanadatours دیدن نمایید.

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در مصاحبه با خبرنگار احزاب خبرنگاران، با بیان اینکه دولتمردان دموکرات و جمهوری خواه آمریکا در تقابل با ایران فرقی بایکدیگر ندارند، گفت: اگر دموکرات ها هم پیروز انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا شوند، شرایط بر همین منوال است؛ این حزب سیاسی، اهداف سلطه گرانه خود را به وسیله مذاکره و روش های جنگ نرم دنبال می نماید.

وی ادامه داد: هر دو جریان های سیاسی حاکم در آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی خصومت دارند و همان طور که در برابر تهدیدات ترامپ و جمهوری خواستار تسلیم نشدیم، در برابر فریبکاری های دموکرات ها هم تسلیم نخواهیم شد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره بر اینکه برای رهایی از دام غرب باید کسانی در رأس امور قرار بگیرند که مرعوب غرب نباشند، گفت: مردم باید با رأی خود، یک دولت جوان انقلابی و حزب اللهی را انتخاب نمایند تا راستا سیاست خارجی کشور به سمت استقلال و عدم تمایل به غرب سوق پیدا کند؛ افرادی باید در رأس امور قرار بگیرند که سرنوشت مالی و پیشرفت کشور را به غربی ها گره نزنند و در خط ولایت و رهبری باشند.

ترقی با تأکید بر اینکه مواضع رهبری نسبت به مذاکره با آمریکا شفاف است، اضافه نمود: 7 سال گذشته نشان داد شعار جریان اصلاحات و اعتدال که تمایل به غرب داشتند، مغلوب شد و این نوع گرایش به غرب، جز مانعی برای پیشرفت، تورم و تحریم دستاوردی برای کشور نداشته است.

وی با بیان اینکه در اوج روابط با غرب میزان تبادلات مالی مان بسیار کم و محدود بوده است، بیان داشت: غربی ها در روابط مالی خود منفعت طلبانه عمل می نمایند و اصولاً سیاست های لیبرالی در غرب، تماما در توافقات خود به دنبال سود یک طرفه است.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه رشد سیاسی مردم دیگر اجازه تکرار مذاکرات اشتباه را نخواهد داد، مطرح کرد: ملت متوجه زیان ده بودن تفکر وادادگی شده اند و تجربیات آقایان اصلاحات طلب نیز در مصاحبه با آمریکا به بن بست رسیده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی توضیح داد: کشور های اروپایی و آمریکا خود دچار مسائل مالی متعددی هستند و شاهد تظاهرات مردم در بعضی از این کشور ها هستیم؛ این ها که خود در حل مسائلشان مانده اند، چطور می خواهند به بهبود شرایط در کشورمان یاری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1448

به "ترقی: دولت جوان انقلابی می تواند راستا سیاست خارجه را مستقل کند ، گرایش به غرب؛ مانعی برای پیشرفت و عامل تورم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترقی: دولت جوان انقلابی می تواند راستا سیاست خارجه را مستقل کند ، گرایش به غرب؛ مانعی برای پیشرفت و عامل تورم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید