تیزپروازان پایگاه دوم شکاری تبریز خاطره گویی می نمایند

به گزارش تفطن، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی از برگزاری نوزدهمین آیین شب خاطره ملی حوزه هنری استان با موضوع نقش نیروی هوایی در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اطلاع داد.

تیزپروازان پایگاه دوم شکاری تبریز خاطره گویی می نمایند

سیدمحمدحسین بلاغی با اشاره به برگزاری شب های خاطره توسط حوزه هنری استان اظهار کرد: آیین شب خاطره ابتکار ماندگاری است تا با نگاه کاربردی و درست از تجربه های گذشته گام های استواری برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس در آینده برداشته گردد که حوزه هنری آذربایجان شرقی نیز در این راستا، تا به امروز 18 شب خاطره ملی و استانی را برگزار نموده است.

وی با اشاره به برگزاری آیین شب خاطره ملی 19 در تبریز، گفت: همزمان با نکوداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نوزدهمین آیین شب خاطره حوزه هنری آذربایجان شرقی با موضوع نقش نیروی هوایی در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در تبریز برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: همچنین در این آیین، یاد و خاطره و چهلمین روز شهادت سرتیپ دوم خلبان محمودرضا رحمانی که در جریان سقوط یک فروند جنگنده میگ 29 ارتش در ارتفاعات سبلان به مقام شهادت نائل شد، گرامی داشته می گردد.

رئیس حوزه هنری استان همچنین از رونمایی کتاب آشیانه ای بر بام سهند نیز در حاشیه برگزاری این آیین اطلاع داد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، این آیین به همت حوزه هنری استان و با همکاری پایگاه دوم شکاری شهید فکوری نیا تبریز روز چهارشنبه (16 بهمن ماه) ساعت 18:30 در پردیس فرهنگی سینمایی قدس تبریز برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1076

به "تیزپروازان پایگاه دوم شکاری تبریز خاطره گویی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیزپروازان پایگاه دوم شکاری تبریز خاطره گویی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید