حسینی: مگر لیگ انگلیس و ایتالیاست که هر 4 روز بازی می کنیم؟، مطمئنم استقلال به رتبه های بالاتر می رسد

به گزارش تفطن، سیدحسین حسینی، دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت که استقلال در آینده به رتبه های بالای جدول می رسد.

حسینی: مگر لیگ انگلیس و ایتالیاست که هر 4 روز بازی می کنیم؟، مطمئنم استقلال به رتبه های بالاتر می رسد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سیدحسین حسینی پس از رجحان 4 بر صفر استقلال مقابل سایپا در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، گفت: خدا را شکر توانستیم به روند سه چهار بازی قبلی خودمان ادامه داده و به برد دست پیدا کنیم. مطمئن هستم شرایط استقلال بهتر شده و به رتبه های بالاتر جدول می رسیم.

وی در خصوص دومین کلین شیت خود در این فصل توضیح داد: پیش از این گفته بودم کلین شیت زحمات کل تیم است و از بچه ها تشکر می کنم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشم.

دروازه بان تیم فوتبال استقلال با اشاره به برنامه مسابقات لیگ گفت: نمی دانم چرا برنامه لیگ فشرده است. مگر می گردد هر 4 روز بازی داشته باشیم. مگر لیگ ما لیگ انگلیس و ایتالیاست؟ امکانات در آن حدی نیست که هر 4 روز بازی کنیم. فشردگی مسابقات معمولا برای نیم فصل دوم است که بازی های آسیایی آغاز می گردد. بچه ها امروز خسته بودند، چون 120 دقیقه در دیدار قبلی بازی نموده بودند.

حسینی در واکنش به تغییر دوباره محل برگزاری بازی امروز گفت: سایپا استادیوم را تغییر داد، اما در نهایت بازی اینجا برگزار گردید و خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 651

به "حسینی: مگر لیگ انگلیس و ایتالیاست که هر 4 روز بازی می کنیم؟، مطمئنم استقلال به رتبه های بالاتر می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: مگر لیگ انگلیس و ایتالیاست که هر 4 روز بازی می کنیم؟، مطمئنم استقلال به رتبه های بالاتر می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید