حمایت مالی از همکاران نوسازی مدارس با استفاده از ظرفیت شبکه بانکی کشور در دستورکار است

به گزارش تفطن، تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور به منظور بهره مندی از ظرفیت شبکه بانکی جهت تامین اعتبارات پرداخت تسهیلات به همکاران، با مدیران ارشد بانک دی دیدار و گفت وگو کرد.

حمایت مالی از همکاران نوسازی مدارس با استفاده از ظرفیت شبکه بانکی کشور در دستورکار است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، علی شهری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی با مدیران ارشد بانک دی دیدار و گفت و گو کرد.

شهری در این جلسه با اشاره به ماموریت های خطیر سازمان نوسازی مدارس کشور به منظور فراهم کردن بستر مناسب تعلیم و تربیت در دور ترین منطقه ها کشور، گفت: حمایت های مناسب مالی و رفاهی از همکاران پرتلاش با استفاده از ظرفیت شبکه بانکی از برنامه های اصلی حوزه معاونت پشتیبانی سازمان است.

وی همچنین با قدردانی از مسئولیت اجتماعی بانک دی در حوزه مدرسه سازی، به ماموریت های این بانک در راستای ارزش آفرینی برای ذینفعان و ارائه خدمات مالی و پولی اشاره و بیان نمود: در نظر داریم با همکاری بانک دی از اعتبارات لازم جهت تامین مالی شرکت تعاونی سرمایه گذاری سازمان در سطح کشور برخوردار شویم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ابراز امیدواری کرد با انعقاد تفاهم نامه با بانک دی، امکان پرداخت تسهیلات مناسب به همکاران از طریق مجموعه شرکت تعاونی سرمایه گذاری سازمان نوسازی مدارس کشور فراهم شود.

مدیران ارشد بانک دی نیز در این جلسه، ضمن تاکید بر لزوم همکاری موثر با سازمان نوسازی مدارس کشور، از آمادگی این بانک جهت مشارکت در تامین رفاه کارکنان تلاشگر عرصه مدرسه سازی خبر دادند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2282

به "حمایت مالی از همکاران نوسازی مدارس با استفاده از ظرفیت شبکه بانکی کشور در دستورکار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت مالی از همکاران نوسازی مدارس با استفاده از ظرفیت شبکه بانکی کشور در دستورکار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید