خانه معدن استان سمنان تشکیل شد

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران، علی اصغر جمعه ای در نشستی با فعالان بخش معدن و مسئولان استانی و شهرستانی فعال در این حوزه به میزبانی اتاق سمنان هم زمان با ظهر چهارشنبه، ضمن اشاره به تشکیل اتاق معدن سمنان، اعلام کرد: طبق قانون بهبود محیط کسب کار وظیفه ساماندهی تشکل های فعال در حوزه های مختلف بر عهده اتاق بازرگانی است و این تشکل ها وظیفه دارند، نظرات و مطالبات تخصصی خود را در راستای توسعه به جامعه اقتصادی اعلام کنند که در این حوزه شاهد تشکیل اتاق معدن هستیم.

خانه معدن استان سمنان تشکیل شد

وی اضافه نمود: تأسیس انجمن های استانی ساختار تشکل های ملی را منسجم تر می نماید که در این راستا، خانه معدن استان سمنان با انتخاب هیئت رئیسه و اعضای آن، کار خود را شروع می نماید.

رئیس اتاق بازرگانی سمنان گفت: حضور مستمر و مداوم معدن کاران و فعالان این عرصه در خانه معادن استان می تواند به مطالبات این حوزه و همچنین ایجاد زنجیره فراوری در حوزه معدنی بسیار یاری کند.

جمعه ای تأکید کرد: محمدحسن ابیانه، محمدابراهیم برهانی، محمد کثیریان، فرهاد مهدی زاده، وحید قزوینی، تورج زارع و محبوبه محمود زاده به عنوان اعضاء حیات مدیره خانه معدن استان سمنان انتخاب و برای مدت چهار سال قبول مسئولیت کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 189

به "خانه معدن استان سمنان تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه معدن استان سمنان تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید