خبرنگاران نمایش آثار هنری در مترو تهران

به گزارش تفطن، تهران- خبرنگاران- معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: آثار هنری هنرمندان در سطح ایستگاه های مترو تهران به صورت رایگان در معرض تماشای مسافران قرار می گیرد.

خبرنگاران نمایش آثار هنری در مترو تهران

به گزارش خبرنگاران از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سید مجتبی تقوی نژاد، روز دوشنبه درباره نمایش ارسال آثار هنرمندان در مترو تهران اظهارداشت: طی فراخوان و همکاری که با موسسات و نهادهای فرهنگی و هنری داریم آثار هنرمندان در قالب های مختلف هنری با درج نام صاحب اثر و به صورت رایگان در معرض تماشای مسافران شهر زیرزمینی قرار می گیرد.

وی با تاکید بر ظرفیت های مناسب فرهنگی و هنری ایستگاه های متروی تهران گفت: متروی تهران به عنوان حامی هنرمندان عرصه مناسبی برای نمایش آثار فاخر هنری است و مسافران متروی تهران از این فضا به صورت رایگان استفاده می نمایند.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران اضافه نمود: قرار است این طرح با همکاری و مشارکت دانشگاه های صدا و سیما، هنر، علم و فرهنگ، الزهرا، پردیس هنرهای زیبا، تربیت مدرس، آزاد اسلامی و شاهد برگزار گردد.

وی اظهار داشت: هم چنین با ارسال فراخوان از هنرمندان در زمینه هنرهای تجسمی مانند نقاشی، گرافیک، آثار حجمی، کاریکاتور ، دیوار نگاره، کاشی شکسته، خطاطی، هنرهای مفهومی و انتزاعی دعوت به همکاری می گردد که پس از ارسال آثار به دبیرخانه و آنالیز آن توسط هیات داوران به نمایش عموم گذاشته می گردد.

تقوی نژاد در رابطه با نحوه ارسال آثار گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را به نشانی [email protected] ارسال نمایند.

به گزارش خبرنگاران، ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و 132 ایستگاه فعال است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1827

به "خبرنگاران نمایش آثار هنری در مترو تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نمایش آثار هنری در مترو تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید