خرید بی واسطه حبوبات از کشاورز با اپلیکیشن ایرانی

به گزارش تفطن، منوچهر عظمتی مدیر یک استارت آپ در مورد اپلیکیشنی که در زمینه خرید حبوبات خصوصاً لوبیا طراحی نموده به خبرنگاران گفت: ما اخیراً پیروز به طراحی سایت و اپلیکیشنی شدیم که می توانیم به واسطه آن، لوبیا و سایر حبوبات را به صورت خرد و عمده از کشاورز به مشتری بفروشیم.

خرید بی واسطه حبوبات از کشاورز با اپلیکیشن ایرانی

وی با بیان اینکه این اقدام باعث حذف دلالان برای خرید و فروش لوبیا و سایر حبوبات می گردد، بیان نمود: با توجه به اینکه بر اساس آخرین آمار، لوبیا جز پرمصرف ترین حبوبات در جهان به شمار می رود از این رو برنامه ریزی های خود را بر مبنای فروش بدون واسطه این نوع حبوبات قرار دادیم.

عظمتی گفت: محصولی که به فروش می رسانیم از خمین و گلپایگان تهیه می گردد.

مدیر این استارت آپ گفت: تا کنون استارت آپی در این زمینه وجود ندارد که به صورت اختصاصی حبوبات را مستقیماً بدست مصرف نماینده برساند از این رو کار روی این حوزه را شروع کردیم.

وی ادامه داد: بسیاری از نرم افزارها و اپلیکیشن ها که روی این زمینه کار می نمایند وابسته به فروشگاه های عظیم هستند اما اپلیکیشنی که طراحی کردیم اینگونه نیست.

عظمتی گفت: در حال حاضر در ابتدای کار هستیم و خرده فروشی هم داریم اما بنا داریم که طی دو سال آینده به یک درصد کل بازار یعنی 240 میلیون کیلو در سال برسیم.

مدیر این استارت آپ گفت: هدف ما از طراحی این اپلیکیشن حذف واسطه بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1563

به "خرید بی واسطه حبوبات از کشاورز با اپلیکیشن ایرانی" امتیاز دهید

1 کاربر به "خرید بی واسطه حبوبات از کشاورز با اپلیکیشن ایرانی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید بی واسطه حبوبات از کشاورز با اپلیکیشن ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید