درهای کاخ مروارید به روی مردم باز می شود؟

به گزارش تفطن، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: مردم باید از هزینه ای که از جیبشان برای فضاسازی کاخ مروارید خرج می شود، استفاده کنند.

درهای کاخ مروارید به روی مردم باز می شود؟

پیمان بضاعتی پور در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: مساحت کاخ مروارید بیش از 130 هکتار است که 27 هکتار از آن در اختیار اداره کل میراث فرهنگی البرز قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این 27 هکتار شامل دریاچه، محوطه درختکاری، ساختمان کاخ و ساختمان های جانبی است.

وی توضیح داد: وضعیت فضای سبز این مجموعه مساعد نبود و برای تغییر این شرایط شهرداری وارد شده و با رایزنی بنا شد فضای سبز این کاخ در اختیار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری قرار گیرد.

این مسئول اعلام کرد: اگر این اتفاق بیفتد، هم چاه های این مجموعه مجدداً راه اندازی می شود و هم سیستم برق و روشنایی آن سر و سامان می گیرد و در کنار این موارد فضای سبز و مبلمان این کاخ نیز ساماندهی می شود.

بضاعتی پور گفت: البته این اقدامات در صورتی انجام می شود که درهای این کاخ به روی مردم باز شود و آنها بتوانند از فضای سبز این مجموعه استفاده کنند. بلاخره مردم باید از هزینه ای که به شهرداری پرداخت می کنند و بخشی از آن صرف فضاسازی این مجموعه می شود، استفاده کنند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اعلام کرد: طرح این موضوع آماده و بعد از چندین بار اصلاح به تهران ارسال شده و پس از تأیید وارد مرحله اجرایی می شویم.

بضاعتی پور افزود: با اتمام عملیات بهسازی فضای سبز این مجموعه، برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره ها، نمایشگاه های و فستیوال های عمومی در محوطه این کاخ صورت می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 381

به "درهای کاخ مروارید به روی مردم باز می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درهای کاخ مروارید به روی مردم باز می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید