بازدید از دیوار بزرگ چین در تابستان

به گزارش تفطن، دیوار بزرگ چین اثری عظیم، جذاب و از عجایب هفتگانه جهان میباشد، افسانه های فراوانی را برای این دیوار بزرگ ساخته اند و همواره برای گردشگران چین مهمترین اثر دیدنی به حساب می آمده است، اما اگر در تابستان برای دیدن این جاذبه تاریخی به پکن میروید به این نکات توجه داشته باشید.

بازدید از دیوار بزرگ چین در تابستان

تابستان‌های پکن معمولا داغ است و ظهرها در شهر دمای هوا فوق‌العاده بالا می‌رود. با این حال دیوار بزرگ چین نسبت به شهر پکن خنک‌تر میباشد، چرا که در مناطق کوهستانی قرار دارد و باران در این قسمت بیشتر می‌بارد. متوسط دما در این زمان از سال در این منطقه از چین 30 درجه سانتیگراد است. ماه‌های جولای و آگوست پر بارش‌ترین ماه‌های سال هستند، بنابراین انتظار بارش‌های ناگهانی را داشته باشید. گوش به زنگ طوفان‌های تندری نیز باشید.

در این زمان نزدیک دیوار بزرگ چین، گل‌های شکوفه کرده همه جای کوهستان دیده می‌شوند و رنگ برگ‌های درختان به سبز تیره تغییر نموده‌اند. در این زمان دیوار بزرگ چین مانند گردنبندی نقره‌ای راه خود را از میان کوهستان‌ها باز کرده و در آفتاب درخشان کوهستان به وضوح تا دور دست قابل رویت است. همه چیز در نور آفتاب بهتر دیده می‌شود ولی احتمالا برای گرفتن عکس‌های خیلی خوب، زیادی روشن است.

اگر در سفر به تور چین در این زمان تصمیم گرفتید که از دیوار بزرگ چین دیدن کنید، خود را هم برای آفتاب و هم برای باران آماده کنید. در بازدید از دیوار بزرگ چین همراه خود عینک آفتابی، کرم ضد آفتاب و کلاه ببرید تا از پوست خود در مقابل نور شدید آفتاب محافظت کنید. بارانی همراه داشته باشید که اگر باران بارید خیس نشوید. همراه داشتن چتر در قسمت‌های شیب‌دار و دور افتاده‌تر دیوار بزرگ چین می‌تواند کمی دردسر ساز باشد.

تابستان فصل پرگردشگر سال برای چین است. این زمانی است که معمولا هتل‌ها قیمت‌های خود را بالا برده‌اند و دیوار بزرگ چین (در بخش Badaling)، زیر وزن تعداد زیادی بازدیدکننده تقریبا در حال فرو ریختن است. اگر در تابستان به تور چین می‌روید توصیه می‌کنیم هتل و تورهای خود را از خیلی قبل‌تر رزرو کنید یا از قسمت‌های خلوت‌تر دیوار بزرگ چین مانند Jiankou و Simatai و Jinshanling بازدید کنید.

انتشار: 7 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 31

به "بازدید از دیوار بزرگ چین در تابستان" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازدید از دیوار بزرگ چین در تابستان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از دیوار بزرگ چین در تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید