راهنمای بستن چمدان برای سفر ، چگونه برای مسافرت چمدان ببندیم؟

به گزارش تفطن، بستن چمدان برای سفر یکی از مهمترین دغدغه افرادیست که مهارت چندانی در انجام درست و صحیح آن ندارند! خبرنگاران در این مقاله تکنیک های جالبی در زمینه چمدان بستن برای مسافرت ارائه نموده است که پیشنهاد می گردد تا حتما مطالعه کنید .

راهنمای بستن چمدان برای سفر ، چگونه برای مسافرت چمدان ببندیم؟

فرقی نمی کند هدف از بستن چمدان سفر برای چه نوع تعطیلاتی است؛ یک استراحت آخر هفته یا تعطیلات دو هفته ای در ساحل، مهم اینستکه این کار به شکلی درست و با دقت انجام شود تا اولا همه لوازم مورد احتیاج را با خود به همراه داشته باشید و ثانیا فضای اضافی را به وسایل اختصاص ندهید و دچار کمبود جا نشوید. با ما همراه باشید تا با جدیدترین توصیه ها برای بستن بدون استرس چمدان مسافرت آشنا شوید.

چه مواردی را باید در زمان بستن چمدان رعایت کنیم؟

- برای اینکه چیزی را از قلم نیاندازید لازم است لیست تهیه کنید. بعد دوباره این لیست را بخوانید و فکر کنید چه چیزی را می توانید با چیز کم حجم تر جایگزین کنید و کدام یک از آنها را به هیچ عنوان نمی توانید با خود ببرید.

- چمدان یا ساکی بردارید که مخصوصا برای سفر مناسب و راحت باشد. وجود قسمت های مختلف، جیب های متعدد و غیره در چمدان به شما کمک می کند تا از همه فضای موجود به شکل کارآمد استفاده کنید. . برای هر روز سفر لباس ها را با هم ست کنید. سعی کنید چیزها را با هم ترکیب کنید تا مجبور نشوید بیش از اندازه لباس بردارید.

- وقتی لباس، کفش و لوازم ضروری را انتخاب می کنید، شرایط آب و هوایی و اینکه می خواهید چگونه وقت بگذرانید را هم در نظر داشته باشید. چیز اضافه برندارید چرا که ممکن است اصلا در کل سفر از چمدان خارج نشود.

- بهتر است ته چمدان وسایل سنگین و حجیم و چیزهایی که خیلی زود به آنها احتیاج دارید را جاساز کنید. بر این اساس، در روی چمدان چیزی را بگذارید که بلافاصله آنها را لازم دارید مثل لباس خواب لوازم آرایشی و بهداشتی.

- لازم است کیف دستی را با خود به داخل هواپیما ببرید تا بتوانید چیزهایی مثل لوازم الکترونیکی و مایعات را در قسمت کنترل و بازرسی زود از آن خارج کنید.

چگونه کفش و جوراب ها را تا کنیم؟

تا کردن کفش ها را دقیقا به صورتی که در تصویر آمده انجام دهید، چون گذاشتن چیزی در داخل آنها عقلانی به نظر می رسد؛ پس در یک جفت کفش جلو بسته می توانید حدود 6 تا 8 جفت جوراب را جا دهید.

کاورهای کفش حجیم حاوی کفش بزرگ را بهتر است در ته چمدان بگذارید. کاورهای کوچک حاوی کفش های تخت جای زیادی نمی گیرد. بنابراین آنها را می توانید داخل لباس های تا شده و آخر از همه بگذارید.

اگر می خواهید تمیز و مرتب به نظر برسید از کاورهای مخصوص کفش استفاده کنید. فضای خالی داخل آنها را می توانید با چیزهای کم حجم مثلا جوراب همرنگ همان کفش پر کنید.

چگونه لباس ها را تا کنیم؟

لباس ها را طوری تا نکنید که وقتی به مقصد می رسید با حجم زیادی از لباس هایی روبرو شوید که احتیاج به اتو دارند. برای اینکه لباس ها جای کمتری بگیرند به جای تا زدن آنها را به صورتی که در تصویر آمده بپیچانید.

کت و شلوارها را اول از وسط و از خط تا، تا کنید و سپس رول نمایید (بپیچانید)

برای صرفه جویی در فضا می توانید جین ها را ابتدا تا کرده و بعد بپیچانید.

کمربندهای کوچک را می توانید در کفش بگذارید و کمربندهای بزرگ می توانید دور جین های تا شده بپیچانید.

چگونه بلوز، تیشرت و ژاکت را تا کنیم؟

اگر در سفر قصد دارید فقط از تی شرت و لباس های راحت تر استفاده کنید، می توانید از روش زیر برای تا کردن تی شرت، جوراب، لباس زیر و مسواک (در واقع همه این اقلام باهم) پیروی نمایید.

یک ترفند جادویی دیگر

همچنین برای صرفه جویی در وقت می توانید آنها را با هم بپیچانید

چگونه پیراهن و دامن را تا کنیم؟

برای تا کردن دامن کافی است آن را از وسط تا کنید و بعد بپیچانید. به همین صورت می توانید پیراهن های آستین کوتاه را تا کنید. اگر پیراهن ها آستین بلند هستند می توانید شبیه ژاکت ها که در بالا دیدید، آنها را تا کنید.

چگونه لوازم آرایشی و بهداشتی را جمع کنیم؟

بهتر است به جای لوازم بهداشتی در اندازه بزرگ از سایز ریز آنها استفاده کنید چون لوازم بزرگتر به جای بیشتری هم احتیاج دارند و چمدان را سنگین تر می کنند. همچنین بهتر است با خود چیزی را که می توانید با قیمت مناسب در مقصد بخرید (مثل خمیر دندان، صابون، شامپو بدن) بر ندارید.

شامپو ها، شامپو بدن، نرم کننده، تقویت کننده ها و دیگر لوازم آرایشی مایع را می توانید درون بطری های کوچک بریزید و بهتر است کرم ها، لوسیون ها یا ماسک ها را در شیشه های کوچک بریزید.

لوازم بهداشتی و آرایشی را بهتر است در کیف مخصوص بگذارید

اگر ممکن است سایز کوچکتر بعضی از محصولات آرایشی و بهداشتی را تهیه و با خود حمل کنید. مثلا سمپل (نمونه کوچک) برای کرم، ریمل یا عطر را تهیه کنید و با خود ببرید. در طول سفر این لوازم بدلیل کوچک بودن، حتما تمام می شوند و لازم نیست دوباره آنها را با خود برگردانید. برای جلوگیری از ترک برداشتن سایه چشم و پنکک در طول سفر، می توانید یک پد پنبه ای بین پودر و در ظرف قرار دهید.

چگونه لوازم الکتریکی و وسایل مرتبط با آن را ببندیم؟

سیم ها، کابل ها، شارژرها و هدفون ها ممکن است بین سایر چیزها گم شوند و پیدا کردن آنها سخت باشد. اگر تعداد زیادی کابل و سیم و شارژر و غیره دارید، می توانید از کیف های مخصوص استفاده کنید که در آنها جای همه چیز تعیین شده است.

به یاد داشته باشید:

- خرید چمدان های گران قیمت شما را باکلاس جلوه می دهد، بلکه در دست داشتن چمدان گران باعث می شود در فرودگاه و در سفرتان هدف سرقت دزدها قرار گیرید.

- زیاد جلب توجه نکنید و به دنبال خرید گزینه های سبک تر برای چمدان باشید. وزن چمدان های با رویه سفت و محکم قبل از گذاشتن چیزی در آن، نزدیک به 4 کیلو می شود! بنابراین گزینه های بسیار گران قیمت همیشه بهترین گزینه نیستند.

منبع: لحظه آخری
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 861

به "راهنمای بستن چمدان برای سفر ، چگونه برای مسافرت چمدان ببندیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای بستن چمدان برای سفر ، چگونه برای مسافرت چمدان ببندیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید