روابط اصفهان و تایلند در حوزه کشاورزی گسترش می یابد

به گزارش تفطن، سید عبد الوهاب سهل آبادی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: اصفهان می تواند از ظرفیت دانشجویان خارجی استفاده و با تبلیغ ظرفیت های استان، از توان این افراد به عنوان مبلغ در کشورهای دیگر استفاده کند.

روابط اصفهان و تایلند در حوزه کشاورزی گسترش می یابد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

وی با اشاره به سفر سفیر تایلند به ایران بیان داشت: ورود گردشگران خارجی به اصفهان در شش ماهه گذشته رشد چند برابر داشته است.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: حضور دانشجویان تایلندی در اصفهان فرصت مناسب برای آشنایی آنها با فرهنگ و جاذبه های تاریخی این شهر است.

وی توضیح داد: مراکز آموزش عالی اصفهان پذیرای دانشجویانی از بعضی از کشورهای جهان از جمله تایلند هستند و امیدواریم جذب دانشجویان به دانشگاه ها روند رو به رشدی داشته باشد.

سهل آبادی افزود: اصفهان مرکز گردشگری سلامت ایران به شمار می آید و گردشگران سلامت تایلندی می توانند از مراکز درمانی پیشرفته اصفهان با کمترین هزینه برای درمان بیماری های خود استفاده نمایند.

وی گفت: اصفهان با داشتن آثار تاریخی، جاذبه های فرهنگی و مراکز صنعتی می تواند روابط نزدیکی با همه ملل از جمله مردم تایلند داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان محصولات کشاورزی استان اصفهان را یکی دیگر از مزیت های برجسته استان برشمرد و گفت: اصفهان و تایلند در بخش محصولات کشاورزی از جمله سیب می توانند مبادلات گسترده ای با هم برقرار نمایند.

وی یکی از وظایف سفرای خارجی را برقراری روابط مالی بین بازرگانان و تجار دو طرف عنوان و افزود: رایزنان بازرگانی سفارت تایلند می توانند با شناسایی بازرگانان و تولیدات دو کشور، زمینه آشنایی و همکاری فعالان مالی دو طرف را فراهم نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 446

به "روابط اصفهان و تایلند در حوزه کشاورزی گسترش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روابط اصفهان و تایلند در حوزه کشاورزی گسترش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید