روسیه با کپسول نجات 3 فضانورد را به زمین می آورد (تور روسیه)

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران به نقل از بیزینس اینسایدر، راسکاموس، سازمان فضایی روسیه دیروز در یک کنفرانس خبری بیان کرد مشغول آنالیز یک برنامه نجات برای بازگردندان فضانوران به زمین زودتر از موعد مشخص شده است. بنابراین احتمالاً یک کپسول خالی به ایستگاه فضایی بین المللی ارسال می گردد.

روسیه با کپسول نجات 3 فضانورد را به زمین می آورد (تور روسیه)

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

نشریه واشنگتن پست در گزارشی اعلام نمود طی این ماموریت دو فضانورد روس و یک فضانورد ناسا به زمین باز می گردند.

ناسا نیز در بیانیه ای از نشتی خنک کننده کپسول مذکور که به ایستگاه فضایی بین المللی متصل است، اطلاع داد اما طبق متن مذکور خدمه در خطر نیستند.

سرگی کریکالف، مدیر ارشد برنامه سفرهای فضایی انسانی راسکاموس در یک کنفرانس خبری اعلام نمود ناسا و راسکاموس سعی کردند تا دریابند کپسول متصل شده به ایستگاه فضایی بین المللی به میزان ای ایمن است که فضانوردان را به خانه برگرداند یا خیر.

جوئل مونتالبانو مدیری برنامه ایستگاه فضایی بین المللی اعلام نمود یک کپسول بی سرنشین سایوز در فوریه به آزمایگاه فضایی بین المللی ارسال می گردد تا فضانوردان را به زمین بیاورد. به این ترتیب مدت اقامت آنها یک ماه کمتر از حد برنامه ریزی شده، خواهد بود.

نشتی مذکور در 14 دسامبر و هنگامی ردیابی شد که دو فضانورد روسی مشغول آماده سازی برای پیاده روی فضایی بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 دی 1401 بروزرسانی: 8 دی 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2483

به "روسیه با کپسول نجات 3 فضانورد را به زمین می آورد (تور روسیه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه با کپسول نجات 3 فضانورد را به زمین می آورد (تور روسیه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید