رونمایی چین از موشک هسته ای جدیدش

به گزارش تفطن، چین امروز سه شنبه همزمان با برگزاری یک رژه بزرگ و عظیم از تعداد زیادی از تجهیزات و تسلیحات نظامی پیشرفته از جمله موشک هسته ای دونگ فانگ 41 و 100 که بیش از 12 هزار کیلومتر برد دارند رونمایی کرد.

رونمایی چین از موشک هسته ای جدیدش

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

موشک هسته ای

موشک هسته ای دی اف-41 یا دونگ فانگ 41 (DF41) یک موشک سه مرحله ای با سوخت جامد و برد بیش از 12 هزار کیلومتر، قادر است هر نقطه ای در خاک آمریکا را هدف قرار دهد.

ارتش چین همچنین امروز در رژه نظامی به مناسبت هفتادمین سالگرد تاسیس جمهوری خلق چین از موشک کروز مافوق صوت جدید DF-100 یا دونگ فانگ-100 رونمایی کرد که ظرف نیم ساعت به امریکا می رسد.

چین

چین همچنین در رژه امروز بسیاری از دستاوردها و توانمندی های نظامی خود از جمله موشک های موشک های jl-2، DF-31G،DF-17، DF-5B، هواپیماهای DF-100 هایپرسونیک، DF-26، تانک های عظیم و بسیاری دیگر از تجهیزات و تسلیحات های نظامی ناشناخته را به نمایش گذاشت.

تسلیحات نظامی

موشک مافوق صوت DF-17 هم که امروز به نمایش در آمد یک موشک دوربرد با قابلیت حمل کلاهک اتمی است، این موشک که دارای سرعت بسیار بالا و قابلیت مانور فراروان است از سد سپر دفاع موشکی آمریکا عبور می نماید.

چین همچنین برای اولین بار امروز زیر دریایی JL-2 با قابلیت حمل کلاهک های هسته ای را به نمایش گذاشت، این موشک ها قابلیت پرتاب تا آمریکا را ندارند اما یک ابزار وقدرت بازندارنده قوی برای چین به شمار می روند.

رژه بزرگداشت هفتادمین سالگرد تاسیس جمهوری خلق چین با حضور و نمایش 59 تیم با حدود 15 هزار سرباز، 160 فروند هواپیما و 580 دستگاه تجهیزات نظامی برگزار گردید که بزرگترین رژه نظامی در چین به شمار می رود و چهره چین پس از اصلاحات و توسعه صنایع علمی، فنی، دفاعی و دستاوردهای سازندگی ارتش را نشان می دهد.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 559

به "رونمایی چین از موشک هسته ای جدیدش" امتیاز دهید

1 کاربر به "رونمایی چین از موشک هسته ای جدیدش" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی چین از موشک هسته ای جدیدش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید