رویداد تانا در قزوین برگزار می شود

به گزارش تفطن، رئیس پارک علم و فناوری استان قزوین گفت: با هدف حل مسائل واحد های صنعتی و کشاورزی استان قزوین رویداد تانا در قزوین برگزار می شود.

رویداد تانا در قزوین برگزار می شود

جعفر احمدی رئیس پارک علم و فناوری استان قزوین با اشاره به برگزاری رویداد تانا در قزوین اظهار کرد: هدف تانا این است که مسائل و معضلات نوآوری استان در مباحث مختلف صنعت، کشاورزی و حوزه های مختلف را شناسایی کرده و در نهایت مرتفع کند.

رئیس پارک علم و فناوری استان قزوین بیان نمود: پس از بررسی مسائل از طرف مقابل توانمندی هایی که در شرکت های فناور و دانش بنیان وجود دارد که می تواند این مسئله و موضوع را مرتفع کند.

وی اضافه کرد: طی برگزاری رویداد تانا افراد و واحد هایی که معضل دارند و افرادی که می توانند مسئله را مرتفع کنند دور هم جمع می شوند و بحث می کنند و به نتیجه می رسند.

این مسئول ابراز کرد: از دل این جلسات قرارداد هایی خارج می شود که هم شرکت فناوری تولید داشته و فناوری منتقل کند و از طرف دیگر مشکل واحد های صنعت برطرف شود.

وی شرح داد: رویداد تانا ویژه تمام استان ها است و استان قزوین اولین برگزار کننده این طرح است که ممکن است آن را به صورت فصلی و یا دو بار در سال برگزار کند.

این مسئول در انتها گفت: شبکه نوآوری هربار بین بازیگران مختلف، فناوران و نوآوران، دانشگاه ها و دستگاه برگزار می شود تا تمام مسائل احصا شده و در راستا حل آن ها نظرات منعقد شود.

خبرنگاران قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آبان 1401 بروزرسانی: 2 آبان 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2456

به "رویداد تانا در قزوین برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد تانا در قزوین برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید