ساحل ریلی کرابی

به گزارش تفطن، ساحل ریلی از زیباترین جاذبه‌هایی است که می‌توانید در تور کرابی به آن مراجعه کنید. ساحل ریلی یکی از پربازدید‌ترین و محبوب‌ترین مکان‌ها در تایلند به شمار می‌رود. شبه جزیره‌ی ریلی متشکل از چهار ساحل ریلی غربی، ریلی شرقی، فرا نانگ و تونسای می‌باشد که در این مقاله شما را با آنها آشنا خواهیم کرد.

ساحل ریلی کرابی

ساحل فرا نانگ کرابی

ساحل فرا نانگ در نزدیکی ساحل آئو نانگ قرار گرفته که عموما با این ساحل آن را اشتباه می‌گیرند و جنوبی‌ترین ساحل در شبه جزیره‌ی ریلی می‌باشد. این ساحل با 20 دقیقه سفر با قایق، از ساحل آئو نانگ قابل دسترسی است. این ساحل تنها 10 دقیقه با ساحل ریلی شرقی فاصله دارد و یکی از بهترین جاذبه‌های تور تایلند به شمار می‌رود. در ماه‌های نوامبر تا آپریل که ماه‌های شلوغ و پرگردشگر تور کرابی به شمار می‌روند، ساحل فرا نانگ نسبت به ساحل ریلی غربی میان گردشگران محبوبیت بیشتری دارد. 

ساحل تونسای کرابی

ساحل تونسای در میان سواحل شبه جزیره‌ی ریلی، کم‌تر شناخته شده و به وسیله‌ صخره‌ها از ساحل ریلی غربی جدا شده است. این ساحل که بین دو صخره‌ی آهکی قرار گرفته، هنگام پایین پودن آب، پیاده قابل دسترس است. ساحل تونسای علاوه بر داشتن رستوران‌ها و هتل‌ها، به داشتن محل مناسب برای شنا و اسنورکل نیز مشهور است.

ساحل ریلی شرقی کرابی

ساحل ریلی شرقی با سه ساحل دیگر در شبه جزیره‌ی ریلی تفاوت زیادی ندارد و محل زندگی خانواده‌ی شاه‌پسند (نوعی گیاه گرمسیری) و انواع پرندگان است. همچنین قایق‌های‌ ماهیگیری نیز در آن به چشم می‌خورند.همچنین محل مخصوص پیاده‌روی زیبایی تا شمال این ساحل کشیده شده است. هتل رستوران‌های کمی در این ساحل وجود دارند که غذا‌های محلی و خوشمزه‌ای سرو می‌کنند. 

ساحل ریلی غربی کرابی

این ساحل از اصلی‌ترین سواحلی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور کرابی به آن سری بزنید، می‌باشد. این ساحل در شبه جزیره‌ ریلی قرار گرفته است. این ساحل 600 متر طول داشته و دارای انواع مغازه‌ها و رستوران‌ها می‌‎باشد. راه مخصوص پیاده‌روی که در این ساحل وجود دارد، ساحل ریلی غربی را به ریلی شرقی متصل کرده است.

انتشار: 27 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 109

به "ساحل ریلی کرابی" امتیاز دهید

5 کاربر به "ساحل ریلی کرابی" امتیاز داده اند | 4.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحل ریلی کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید