ساخت 136 فرودگاه جدید در کشور چین

به گزارش تفطن، ساخت فرودگاه، راه حل چین برای جذب مسافر

کشور چین با سرعت فوق العاده ای در حال پیشرفت است و صنعت های مختلف این کشور مخصوصا صنعت گردشگری، در چند سال اخیر رشد زیادی نموده است. دولت چین در این چند سال، شیوه های متفاوتی را برای جذب گردشگر استفاده نموده است و در برنامه جدید خود میخواهد تا برای راحتی بیشتر مسافران و عدم نگرانی درباره کمبود فرودگاه برای سفر به این کشور، تا 8 سال دیگر، 136 فرودگاه جدید بسازد. با جزییات بیشتری از این خبر همراه خبرنگاران باشید:

ساخت 136 فرودگاه جدید در کشور چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

بر اساس خبری که یکی از منابع دولتی چین اعلام نموده، این کشور تا سال 2025 قرار است 136 فرودگاه جدید بسازد. این کشور اعلام نموده برای ساخت این فرودگاه ها، زیر ساخت های جدیدی هم در نظر گرفته شده است که بر اساس استانداردهای دنیای است.

یکی از مهم ترین نگرانی هایی که افراد در سفر به شهرهای مختلف چین دارند، حمل و نقل هوایی و نبود فرودگاه در برخی از شهرهای این کشور است، این موضوع باعث شد تا دولت این کشور برای جذب بیشتر گردشگر و برطرف این نگرانی ها، اقدام به ساخت فرودگاه های جدیدی در نقاط مختلف آن کند. تعداد و ظرفیت فرودگاه هایی که در حال حاضر در چین وجود دارند، نتوانسته نیازهایی که وجود دارد را جوابگو باشند و این یکی از مشکل های اساسی مسافران است.

در واقع کشور چین از سال 2008 تا حالا، سرمایه گذاری زیادی در حمل و نقل نموده است و از همان سال بود که تصمیمم گرفت تا جدی تر وارد پروژه ساخت فرودگاه های جدید گردد.

پکن پایتخت این کشور می خواهد تا سال 2020، تعداد فرودگاه های نظامی خود را هم بیشتر کند و به 260 تا برساند. تا 2 سال قبل، تعداد این فرودگاه ها، 207 عدد بود و می توانست نهصد و ده میلیون نفر را پذیرا باشد و طبق برنامه ای که این کشور دارد، قرار است تا سال 2025، با بیشتر شدن تعداد، بتوانند پذیرای 2 میلیارد و دویست مسافر از سرتاسر دنیا باشد.

منبع: الی گشت
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 566

به "ساخت 136 فرودگاه جدید در کشور چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 136 فرودگاه جدید در کشور چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید