سالانه حدود 40 درصد مقالات دانشگاه ایلام در مجلات ISI منتشر می گردد

به گزارش تفطن، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام گفت: سالانه حدود 40 درصد مقالات دانشگاه ایلام در مجلات ISI و حدود 60 درصد آن ها در مجلات ISC منتشر می گردد.

سالانه حدود 40 درصد مقالات دانشگاه ایلام در مجلات ISI منتشر می گردد

حسین مهدی زاده، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد مقالات منتشره دانشجویان و اعضای هیات علمی این دانشگاه گفت: طی سه سال اخیر 599 مقاله در حوزه کشاورزی و 532 مقاله در بخش ادبیات و علوم انسانی و 477 مقاله در گروه علوم پایه از سوی دانشگاه ایلام در مجلات داخلی و خارجی به انتشار رسیده است.

مهدی زاده اضافه نمود: علاوه بر این، در بخش فنی مهندسی 196 مقاله و در حوزه پیرادامپزشکی 52 مقاله از سوی دانشجویان و اساتید دانشگاه ایلام طی این سه سال به انتشار رسیده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام با اشاره به اینکه این دانشگاه دارای 200 عضو هیات علمی است، اظهار کرد: سرانه فراوری علمی اعضای هیات علمی دانشگاه در سال حدود 3 مقاله است و از این جهت جزو دانشگاه های متوسط خوب کشور از نظر سرانه علمی هستیم.

وی با اشاره به اینکه حدود 40 درصد مقالات دانشگاه ISI و حدود 60 درصد آن ها ISC است، ابراز کرد: تمرکز دانشگاه ایلام در بخش فراوری مقالات علمی بر حوزه های زیست فناوری، گیاهان دارویی، مطالعات نانو، فناوری اطلاعات، تغذیه دام، بیماری های مشترک انسان و دام، خشکیدگی بلوط و ریزگرد ها است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 841

به "سالانه حدود 40 درصد مقالات دانشگاه ایلام در مجلات ISI منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالانه حدود 40 درصد مقالات دانشگاه ایلام در مجلات ISI منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید