سرمایه گذاران زیر چتر امنیت مالی

به گزارش تفطن، معاون هماهنگی امور مالی استانداری فارس گفت: باید از محدودیت های که ممکن است به سرمایه گذاران سالم آسیب وارد کند جلوگیری نموده و زیر چتر امنیت مالی فضایی امن و شفاف ایجاد کنیم.

سرمایه گذاران زیر چتر امنیت مالی

محسن ربانی زاده با اشاره به اینکه امروز به سازندگی و حمایت از صنعت و فراوری احتیاجمندیم، گفت: باید از محدودیت های که ممکن است به سرمایه گذاران سالم آسیب وارد کند جلوگیری نموده و زیر چتر امنیت اقتصادی فضایی امن و شفاف ایجاد کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: بستر سازی دولت برای فراوری و برطرف موانع پیش روی صنعت از اولویت های جدی دولت است.

او گفت: 6 واحد فراوری که احتیاج به مساعدت و تامین اقتصادی داشت، پی گیری شد که مسائل این واحد ها مرتفع گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: عمده مسائل شهرک صنعتی تامین زیر ساخت ها است که دولت در کوشش است با احداث نیروگاه و پست سیار احتیاج برق صنایع را برآورده کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس بر اهتمام و پیگیری مجدانه مدیریت ارشد استان در برطرف مسائل و دغدغه های صاحبان صنایع تاکید نمود و ابراز امیدواری کرد: عزم و اراده جدی مدیران ستادی در پویا نمودن صنایع و مقابله متمرکز و ممانعت جدی با تعطیلی کامل و نیمه تعطیلی واحد های فراوریی و صنعتی است.

خبرنگاران فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آبان 1401 بروزرسانی: 11 آبان 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2460

به "سرمایه گذاران زیر چتر امنیت مالی" امتیاز دهید

2 کاربر به "سرمایه گذاران زیر چتر امنیت مالی" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاران زیر چتر امنیت مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید