شورای برنامه ریزی در اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل تشکیل شد

به گزارش تفطن، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از تشکیل شورای برنامه ریزی و سیاست گذاری این اداره کل اطلاع داد.

شورای برنامه ریزی در اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل تشکیل شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی سرپرست این اداره کل، امروز پنجشنبه 18 مرداد با اعلام این خبر ضرورت تشکیل این شورا را ارزیابی عملکرد و برنامه های اداره کل در حوزه های مختلف دانست.

او تاکید نمود: شورای برنامه ریزی و سیاست گذاری بر اساس برنامه ششم توسعه و تحقق شعار اردبیل2020، بر قله گردشگری ایران ایجاد گردیده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان متذکر شد: پنج کمیته مشورتی شامل کمیته میراث فرهنگی، صنایع دستی، آموزش، پژوهش و فن آوری، تبلیغات، بازاریابی و جشنواره ها و سرمایه گذاری ذیل این شورا تشکیل گردیده است.

فلاحی با اشاره به مشارکت تمامی نیروهای اداره کل در جلسات و برنامه های کمیته های ذکر گردیده افزود: شورای برنامه ریزی فرصتی برای نظم دهی، انسجام و همسو سازی برنامه های اداره کل است.

او افزود: در کمیته های مشورتی شورای برنامه ریزی و سیاست گذاری از نظرات و پیشنهادات اساتید دانشگاهی، محققان، تشکل های مردم نهاد گردشگری و اصحاب رسانه نیز استفاده خواهد شد.

به گفته فلاحی در جلسات کمیته ها همچنین موانع و مشکلات اجرای برنامه ها و اهداف اداره کل آنالیز گردیده و نسبت به برطرف آن اقدام می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 169

به "شورای برنامه ریزی در اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای برنامه ریزی در اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید