طراحی داخلی دفتر جیتی لند در گوانجو چین

به گزارش تفطن، در دنیای امروز که بازسازی و تعمیرات ساختمان فرایند رو به رشد در صنعت ساختمان سازی و بازسازی منزل دارد ما در شرکت بازسازی ساختمان خبرنگاران کوشش میکنیم تا در این مجموعه مقالات برای شما پروژه هایی را معرفی کنیم که از لحاظ معماری و زیبایی شناسی حرفی برای گفتن داشته باشند و بتوان از آنها ایده گرفت . پروژه ای که امروز میخواهیم به آن نگاهی بیندازیم طراحی دکوراسیون داخلی اداری در شهر گوانجو چین است.

طراحی داخلی دفتر جیتی لند در گوانجو چین

با تور گوانجو ارزان یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

این پروژه از جنبه های مختلف قابل آنالیز است و ایده های به کار رفته در آن ، ما را بر آن کرد که این پروژه را به شما معرفی کنیم .

این دفتر وسیع به مساحت 700 متر مربع و در سال 2018 ساخته شده است .

سبک دکوراسیون اداری

به نظر میرسد آینده همواره به قدری دور است که مردم نمیتوانند بگویند چه چیزی به نظر میرسد حتی اگر آن را تصور نمایند . اگر چه نمیتوان همه جزئیات دنیای آینده را به طور کامل توصیف کرد اما میتوان فضایی آینده نگر ایجاد کرد . مردم و کارکنان با حضور در این دفتر میتوانند احساس نمایند که نقشی عظیم در آینده دارند حتی اگر واقعا در آینده نباشند . با استفاده گسترده از رنگ سیاه و سفید ، خطوط منظم و صاف و بسیاری از عناصر مدرن دیگر این فضا شکل گرفته است .

با نگاهی کلی به فضا متوجه خواهیم شد هیچگونه تزئینات غیر ضروری و اضافی وجود ندارد . مساحت عظیمی از رنگ های سیاه و سفید که رنگ های خالص و ساده ای هستند ، دوگانگی و تضاد این دو رنگ ، باعث شده است هارمونی فضایی جذابی از این پالت رنگی سیاه و سفید شکل بگیرد و فضایی تمیز ، پاک و شفاف ایجاد گردد .

این رنگ ها حسی شبیه به خواب و خیال را به انسان میدهند ، گویی انسان را از این زمان خارج و او را در آینده قرار میدهند .

این حجم که حالتی L مانند دارد با این تفاوت که یال طولی و شمالی این ساختمان حالتی منحنی دارد . ایده طراحی دکوراسیون اداری برای این حجم این بود که برای این نمای منحنی شکل از شیشه های سرتاسری استفاده نموده است و حجم وسیعی از نور را وارد سالن اصلی و دفاتری که در آن سمت واقع شده است ، نموده است . این حجم نور در کنار ترکیب رنگی سیاه و سفید ، عمق و وسعت فضا را افزایش میدهد .

بازی نور و سایه که بر این سطوح سیاه و سفید نقش میبندند ، این فضا را شبیه به فیلم هایی که آینده را نشان میدهند ، نموده است و مردم میتوانند با حضور در این محیط آینده را مجسم نمایند .

مراجعه نمایندگان بعد از ورود به این دفتر با یک سالن عظیم که دیوار های سفید دورتادور آن را گرفته است و کف آن با سنگ مرمری که همان ترکیب سیاه و سفید در آن به چشم میخورد و نمیتوان تشخیص داد که رنگ غالب این سنگ سفید است یا سیاه ، روبرو میشوند .در گوشه این سالن نیز تنها یک میز پذیرش مستطیلی سفید رنگ وجود دارد . دو ورودی در این بخش وجود دارد . ورودی سمت راست به یکسری از اتاق ها و کاربری ها میرسد و ورودی سمت چپ به بخشی دیگر .

خطوط صاف و منظم نیز از عناصر درخشان و برجسته این محیط است . چینش مبلمان در این فضا به گونه ای است که همه آنها در یک خط دید قرار میگیرند و کاملا منظم و خطی چیده شده اند .

مبلمان اداری

در دکوراسیون اداری ، میزهای کار سفید رنگ است و با یک محفظه شیشه ای در جلوی این میزها ، حریم هر میز حفظ میگردد . جایگاه های استفاده شده برای این میز ها نیز از جایگاه هایی راحتی که مناسب برای کارهای طولانی مدت و پشت میزی است ، انتخاب شده است و تمام این جایگاه ها به رنگ سیاه هستند . استفاده از لامپ های خطی که از سقف آویزان است بر این جنبه خطی بودن فضا تاکید میکند .

کف این فضا نیز در اتاق ها همان متریال کف ورودی دفتر است که گفته شد و برای بخش های اداری عمومی از بافتی سیاه استفاده شده است .

دکوراسیون آشپزخانه

در طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه نیز یک اتاق که کمد هایی سفید محل ذخیره و نگهداری اسباب و وسایل آَشپزخانه است به همراه وسایل مورد احتیاج این قسمت که یک پیشخوان سنگی سیاه با جایگاه هایی سفید ، فضای غذاخوری کارمندان را ایجاد نموده است .

منبع: هیرادانا
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1457

به "طراحی داخلی دفتر جیتی لند در گوانجو چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی دفتر جیتی لند در گوانجو چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید