طلایی: بعضی اتفاقات در لیگ کشتی با نقشه و طراحی رقم خورد، گفتنی ها را بگویم اختلافات بیشتر می گردد

به گزارش تفطن، مربی تیم سهند ارس در لیگ برتر کشتی آزاد تاکید نمود که اتفاقات خوبی در لیگ رقم نخورد و اگر بخواهد گفتنی ها را بگوید، نه تنها مشکل حل نشده، بلکه اختلافات بیشتر هم خواهد شد.

طلایی: بعضی اتفاقات در لیگ کشتی با نقشه و طراحی رقم خورد، گفتنی ها را بگویم اختلافات بیشتر می گردد

محمد طلایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به ناراحتی اسپانسر تیم سهند ارس در اتفاقات رخ داده در لیگ برتر کشتی آزاد گفت: اتفاقاتی رخ داد که خوب نبود و اسپانسر هم حق داشت ناراحت گردد. سر داستان کشتی گیر 65 کیلو، اتفاق خوبی نیفتاد. مرتضی قیاسی باید از تیم قبلی اش رضایت نامه می گرفت اما درنهایت بدون رضایت نامه به تیم مقابل رفت.

وی ادامه داد: مشکل ما این است که یک موقع من اشتباه می کنم و طرف مقابلم می داند که طرح و نقشه ای در میان نبوده و اشتباهم را می بخشد اما متاسفانه در این خصوص یک سری کارها روی نقشه رخ داد. اصلا در این دنیا هر نوع اشتباهی اگر پشتش نقشه کشی نباشد قابل گذشت است. مدیر تیم سهند هم حق داشت.

قهرمان پیشین کشتی دنیا با اشاره به اتفاقاتی که سال گذشته درخصوص تیم صنایع رخ داد، تاکید نمود: سال گذشته هم رضا یزدانی حق داشت، فقط نحوه اعتراضی که انتخاب نموده بودند، بد بود. من می دانستم اگر بچه ها در اعتراض به اتفاقاتی که رخ داده، کشتی نگیرند، محروم می شوند و لطمه این ماجرای لیگ به کشتی گیر می خورد که خواستم آنها کشتی بگیرند. بعدا حرف های مسعود نصیری و گله هایی که از اتفاقات لیگ داشت را شنیدم، حق داشتند که اعتراض نمایند. برازنده مدیر تیم سهند هم عاشقانه کشتی را دوست داشت. دنبال طرح هایی برای کشتی بود که اجرایش کند. دید یکی از بچه ها در شهر خودش حریف تمرینی ندارد، گفت مشکل را برایش حل نمایند. مدیریت لیگ هم باید طوری باشد که چنین اسپانسرهایی را جذب کند، فراری شان ندهد.

طلایی گفت: نمی دانم رئیس فدراسیون در جریان بود یا نه، اما شیطنت های زیادی در لیگ رخ داد. خیلی چیزها در کشتی هست که نگفتنش را به گفتنش ترجیح می دهم. یعنی گفتن من چیزی حل نمی گردد فقط اختلافات را بیشتر می نماید. من اگر سال گذشته هم از بچه ها خواستم کشتی بگیرند، صرفا به خاطر این بود که محروم نشوند، وگرنه مسائلی درمیان بود که استقلال نمی خواست در فینال لیگ کشتی بگیرد. مسعود نصیری هم پسر خوبی است، از خانواده کشتی، اما من به فکر این بودم که پیشکسوتان ما مثل حاج محمود اسماعیل پور و هاشم حبیبی که آنقدر در کشتی داد زده، صدایش دورگه شده، محروم نشوند. آنها موی شان را در کشتی سفید کردند، آدم باید حرف همه را بشنود و بعد قضاوت کند. من آدم کینه ای نیستم، حتی همین سال جاری در لیگ رضا یزدانی را دیدم، بغلش کردم و با هم روبوسی کردیم، اما به هرشکل اتفاقات سال گذشته خاطره خوبی برای ما نساخت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2296

به "طلایی: بعضی اتفاقات در لیگ کشتی با نقشه و طراحی رقم خورد، گفتنی ها را بگویم اختلافات بیشتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلایی: بعضی اتفاقات در لیگ کشتی با نقشه و طراحی رقم خورد، گفتنی ها را بگویم اختلافات بیشتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید