فعالیت 444 اقامتگاه بوم گردی در استان اصفهان

به گزارش تفطن، امروز و با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، نشست مشترکی با اعضای جامعه بوم گردی استان برگزار گردید.

فعالیت 444 اقامتگاه بوم گردی در استان اصفهان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، فریدون الله کمک امروز 7 اسفند 98 و در این نشست گفت: خوشبختانه با کوشش های انجام شده در پنج سال گذشته، پیروز شدیم تا گردشگری را در پهنه استان اصفهان و در تمامی 24 شهرستان استان نهادینه کنیم.

او اضافه نمود: تا پنج سال قبل تنها 30 اقامتگاه بوم گردی در پهنه استان فعال بود، ولی هم اکنون این تعداد به بیش از 444 اقامتگاه و در تمامی 24 شهرستان اصفهان رسیده است.

الله کمک تاکید نمود: در گام دوم باید کوشش کنیم تا در راستای دستیابی به توسعه پایدار از فعالیت های این اقامتگاه ها که عمدتا توسط مردم بومی ایجاد شده اند، حمایت کنیم، لذا یکی از مهم ترین دغدغه های ما در مورد فعالیت این اقامتگاه ها، عدم ابلاغ ضوابط مخصوصا در زمینه نرخ و نوع خدمات است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: دریافت مالیات و عوارض های بعضا سنگین و همچنین لزوم تطبیق بعضی قوانین همچون آتش نشانی و پارکینگ نیز از جمله مواردی است که باید در راستای فعالیت های بوم گردی ها به آن پرداخت.

در ادامه این نشست، سید علی صالح درخشان، معاون سرمایه گذاری و گردشگری اداره کل نیز گفت: با تشکیل جامعه بوم گردی ها در استان و عضویت این جامعه در ستادهای سفر شهرستان ها و همچنین عضویت آنان در کمیسیون های گردشگری استان و شهرستان ها، کوشش داریم تا مسائل و مسائل این اقامتگاه های جدید التاسیس را به حداقل برسانیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1108

به "فعالیت 444 اقامتگاه بوم گردی در استان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 444 اقامتگاه بوم گردی در استان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید