لواندوفسکی: حرف های مسی مرا تحت تأثیر قرار داد

به گزارش تفطن، ستاره لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ می گوید تحت تأثیر صبحت های فوق ستاره پاری سن ژرمن در مراسم اخیر توپ طلا قرار گرفته است.

لواندوفسکی: حرف های مسی مرا تحت تأثیر قرار داد

به گزارش خبرنگاران، لیونل مسی 34 ساله در حالی اخیراً با کسب 613 امتیاز به عنوان برترین فوتبالیست سال 2021 معرفی گردید که لواندوفسکی 33 ساله با 580 امتیاز رتبه دوم را به خود اختصاص داد. فوق ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن پس از کسب هفتمین توپ طلایش در مراسمی که در پاریس برگزار گردید، گفته بود: می خواهم به روبرت لواندوفسکی اشاره کنم، رقابت با تو باعث افتخار بود. همه می دانند و ما قبول داریم که تو برنده سال گذشته توپ طلا بودی. فکر می کنم فرانس فوتبال باید توپ طلای 2020 را به تو اهدا کند، تو شایسته آن هستی و باید آن (توپ طلای سال گذشته) را در خانه داشته باشی.

لواندوفسکی در تازه ترین اظهارنظرش به نشریه آلمانی بیلد گفت: حرف های مسی درباره توپ طلا من را واقعاً تحت تأثیر قرار داد. حرف هایی که مسی زد، حرف های پوچی نبود و یکی از زیباترین لحظات دوران حرفه ای ام همین بود. من با لیونل تنها چند کلمه رودررو صحبت کردم، چون زبان اسپانیایی من به مقدار کافی خوب نیست. من به زبان انگلیسی صحبت کردم و کیلیان امباپه صحبت های من را برای لئو ترجمه کرد. شب فوق العاده ای بود.

این مهاجم 33 ساله فصل 20-2019 پیروز شد در 47 بازی 55 گل برای بایرن به ثمر برساند و فصل گذشته هم در 40 بازی 48 گل زده به نام خودش به ثبت رساند. پاسکال فره سردبیر نشریه فرانس فوتبال اخیراً احتمال اعطای توپ طلای 2020 به روبرت لواندوفسکی را رد نکرد، مراسمی که سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا برگزار نشد.

مهاجم لهستانی باواریایی ها که تا به اینجای فصل جاری در 25 بازی از رقابت های مختلف 30 گل برای سرخپوشان مونیخی به ثمر رسانده است، در خصوص آنچه برای بردن توپ طلا در آینده ضروری است، گفت: جزئیات کوچکی معین کننده خواهد بود و همه چیز باید جای خودش باشد. چیزی که من می توانم تضمین کنم این است که به انجام کاری که می کنم، ادامه خواهم داد و برترین عملکردم را به نمایش خواهم گذاشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2332

به "لواندوفسکی: حرف های مسی مرا تحت تأثیر قرار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لواندوفسکی: حرف های مسی مرا تحت تأثیر قرار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید