محمدی: امیدوارم اشتباهات داوری و بدشانسی، دست از سر ذوب آهن بردارد

به گزارش تفطن، هادی محمدی مدافع میانی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: اگر بدشانسی ها و اشتباهات داوری دست از سرمان بردارند تیم خوبی داریم.

محمدی: امیدوارم اشتباهات داوری و بدشانسی، دست از سر ذوب آهن بردارد

هادی محمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص وضعیت این روزهای ذوب آهن گفت: در تعطیلات تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و چند روز اول در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین کردیم و همه چیز جلو رفت. چند روزی شرایط آب و هوایی و بارش باران کمی ما را دچار مشکل کرد اما در مجموع آماده بازی مقابل سپیدرود رشت هستیم. در این مدت دو بازی دوستانه برای تیم مشخص شده که یکی از آنها در هفته گذشته مقابل امیدهایمان با پیروزی پرگل به سرانجام رسید و بازی دیگر هم مقابل نفت مسجدسلیمان بود.

وی در مورد حضور بازیکنان جدید در ذوب آهن از جمله رحیم زهیوی و ارسلان مطهری و بازگشت حبیب زاده به تمرینات تأکید کرد: ذوب آهن بازیکنان خوبی در خط حمله جذب نموده که هم از نظر اخلاقی و هم از نظر فوتبالی فوتبالیست های خوبی هستند. زهیوی بازیکن خوبی است و ارسلان نیز که هم تیمی سابقم در تراکتورسازی بود. حبیب زاده هم در مقطعی مصدوم شد و اکنون شرایط مناسبی برای بازی پیدا نموده است. همه بازیکنان در ذوب آهن در حد این تیم هستند و اینکه رقابت در تمام پست ها ایجاد می گردد خیلی خوب است، این موضوع سبب می گردد بچه ها در تمرینات خوب کار نمایند تا بهترین برای ذوب آهن رقم بخورد.

محمدی گفت: اگر بدشانسی ها و اشتباهات داوری دست از سرمان بردارند تیم خوبی داریم و می توانیم همانند سال های گذشته مدعی باشیم کما اینکه اکنون هم جز مدعیان هستیم. در بازی مقابل استقلال خوزستان 10 موقعیت گل داشتیم اما توپ هایمان گل نشد که آنها در هفته بعد مقابل تراکتورسازی 6 گل از این تیم دریافت کردند یا بازی با صنعت که می توانستیم حداقل 5 گل بزنیم اما نشد و بازی مساوی شد. امتیازات زیادی از دست دادیم اما امیدواریم این بدشانسی ها دست از سر تیم ما بردارد و در هفته نهم در رشت سپیدرود را شکست بدهیم و برگشت خوبی داشته باشیم.

وی در مورد دیدار هفته نهم و رویارویی با شاگردان علی کریمی گفت: کریمی هم بازیکن خوبی بود و الان هم مربی جوان و با انگیزه ای است. باید بگویم سپیدرود تیم با ریشه ای در شمال کشور است. زمانی که در داماش گیلان بازی می کردم این را می دیدم که مردم چقدر با عشق این تیم را حمایت می نمایند و دوستش دارند. این تیم بازیکنان خوبی دارد و همین کار ما در آنجا خیلی سخت خواهد نمود. ما به اینکه آنها در انتهای جدول هستند نگاه نمی کنیم و سپیدرود می خواهد هرطور شده در خانه خودش امتیاز بگیرد.

مدافع ذوب آهن بیان کرد: بازی ما زمین چمن مصنوعی است و ما چون زمین تمرینی مان جز بهترین زمین تمرین های ایران است و اکثرا روی زمین بازی می کنیم کار دشواری در این بازی داریم. امیدوارم در این بازی سالم از زمین بیرون بیاییم و 3 امتیاز این بازی را هم کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 225

به "محمدی: امیدوارم اشتباهات داوری و بدشانسی، دست از سر ذوب آهن بردارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: امیدوارم اشتباهات داوری و بدشانسی، دست از سر ذوب آهن بردارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید