کعبی: بازی 6 امتیازی را بردیم

به گزارش تفطن، مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هنوز به فولاد دلخواه و اصلی نرسیده و باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا به تیم موردنظر برسیم.

کعبی: بازی 6 امتیازی را بردیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، حسین کعبی درباره نبرد شب گذشته تیمش و پیروزی برابر استقلال گفت: همان چیزی که از بازیکنان خواسته بودیم را در زمین اجرا کردند. ما یک ماه تمرین پر فشار داشتیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. این دیدار 6 امتیازی بود و ما باید می بردیم تا خودمان را بالای جدول نگه داریم.

وی ادامه داد: هنوز به فولاد دلخواه و اصلی نرسیده ایم و باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا به تیم موردنظر برسیم. کل مجموعه باشگاه در تلاش و تکاپو هستند و موفقیت مربوط به همه است، این را باید رک بگویم که هنوز به طور کامل راضی نیستیم و می توانیم به مراتب بهتر باشیم. شما ببینید 3 بازیکن کلیدی تیم ما نبودند ولی باز هم از حریف پر مهره استقلال بهتر بودیم چون برنامه داشتیم.

  • واکنش مدیرعامل استقلال به شکست مقابل فولاد | اشک تمساح سعادتمند برای عوامل اصلی شکست

مربی تیم فولاد بیان کرد: اگر ماجرای کرونا اتفاق نمی افتاد، شرایط چیز دیگری بود. ما قبل از کرونا سه برد آورده بودیم و هر روز بهتر می شدیم. به هرحال در بازی روز گذشته هدف ما سه امتیاز بود و لیاقت این پیروزی را داشتیم. تنها نگرانی ما هواداران بودند که جایشان خالی بود و خدا را شکر توانستیم شادشان کنیم.

حسین کعبی درمورد داوری و تصمیماتش گفت: من داور نیستم، مربی هستم و فکر می کنم آقای داور تمام صحنه ها نزدیک بودند و بهترین تصمیم را گرفتند. کارشناسان هم عملکرد او را تأیید کرده اند. تنها می توانم بگویم سیدعلی می تواند در آسیا داوری کند چرا که قاطع است و تحت تاثیر قرار نمی گیرد. ما اکنون آقای فغانی را داریم که اینگونه است و به نظر من حق آقای سیدعلی نیز سوت زدن در رقابت های مهم آسیایی است. این را صادقانه می گویم و اصلا مربوط به تصمیمات بازی شب گذشته نیست.

بازیکن سابق تیم ملی ایران درباره عملکرد محمد آبشک گفت: تمام چیزی که از آبشک خواسته بودیم را به نحو احسن اجرا کرد. تا کنون چیزی به جز فوتبال از آبشک ندیده ام و نخواهم دید. آقای نکونام قبل از بازی گفت هرکس به سمت داور با بازیکن حریف برود، تعویضش می کنم و کسی حق ندارد اعتراض کند و درگیری ایجاد کند. ما دنبال فوتبال زیبا بودیم؛ نه دعوا یا درگیری. من به عنوان مربی تنها درباره تیم خودم صحبت می کنم چرا که حرف زدن درباره تیم حریف غیرحرفه ای است.

  • حمله پیشکسوت استقلال به کمیته داوران | داور توجیه شده بود فقط به استقلال کارت بدهد

وی ادامه داد: ما نمی دانیم که اگر استقلال 11 نفره بود چه می شد، این جذابیت فوتبال است که معلوم نمی کند چه اتفاقی می افتد ولی همه دیدند که نیمه اول تیم بهتر با موقعیتهای بهتر بودیم و حتی به تیرک دروازه زدیم. فکر می کنم روی اشتباه خودمان گل خوردیم و به نظر من تاکتیک خاصی نبود. با تمام احترامی که برای تیم استقلال قائلم، تنها هدف ما از ابتدای بازی برد بود و فکر می کنم ما می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. اما همانگونه که گفتم فولاد هنوز کامل آماده نشده و به 70 درصد فولاد اصلی رسیده ایم.

کعبی گفت: بازیکنان ما بزرگ و باهوش هستند، هیچ اتفاقی نیفتاده و بازی با استقلال تمام شد. شادی و خوشحالی برای شب گذشته بود و اکنون به فکر بازی بعد هستیم. امروز روز جدیدی است و باید برای دیدار با ماشین سازی آماده شویم. برای تمام تیم ها احترام قائلیم و تنها به فکر پیروزی در مسابقات هستیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1385

به "کعبی: بازی 6 امتیازی را بردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کعبی: بازی 6 امتیازی را بردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید