ممنوعیت تمام سفر های برون شهری در روز های 12 و 13 فروردین ماه

به گزارش تفطن، فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:تمام سفرهای برون شهری در روزهای 12 و 13 فروردین ماه قطع می گردد و فقط خودروهای باری حامل مواد غذایی و سوختی، امدادی، انتظامی، درمانی، اورژانس و آتش نشانی از این موضوع مستثنا هستند.

ممنوعیت تمام سفر های برون شهری در روز های 12 و 13 فروردین ماه

لذت بخشترین تجربه سفر را با تور ارزان تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش از،سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه نمود: در شرایطی که شیوع یک بیماری سلامت شهروندان را تهدید می نماید، مهمترین اولویت نیروی انتظامی، مقابله و مبارزه با هرگونه راه انتقال این بیماری است.

عضو ستاد استانی مقابله با بیماری کرونای اصفهان با اشاره به آمادگی پلیس برای بکارگیری همه توان و تجهیزات خود اظهارداشت: بر این اساس با هدف جلوگیری از افزایش تردد در معابر و یاری به پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، محدودیت تردد در جاده ها و معابر برون شهری استان اعمال می گردد.

رییس پلیس استان اصفهان اضافه نمود: با توجه به شیوع روزافزون ویروس کرونا، پلیس اصفهان طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری را با قاطعیت اجرا می نماید و از هم استانی ها می خواهد تا با خودداری از تردد های غیرضروری و لغو سفر های شهری و بین شهری خود، با پلیس همکاری های لازم را داشته باشند.

سردار معصوم بیگی از تعطیلی بعضی صنوف غیرضروری در مدت اجرای این طرح اطلاع داد و تاکید نمود: واحد های صنفی مانند نانوایی ها، سوپر مارکت ها، فروشگاه های مواد غذایی و خوراکی که مایحتاج ضروری مردمی را تامین می نمایند اجازه فعالیت دارند و دیگر اماکنی که فعالیت آن ها غیرضروری است، تعطیل هستند و اگر کسانی موارد قانونی و بهداشتی را رعایت ننمایند با آنان برخورد قاطع می گردد.

او به تشدید محدودیت سفر های برون شهری در روز های 12 و 13 فروردین نیز اشاره نمود و اضافه نمود: تمام سفر های برون شهری در این روز ها قطع می گردد و فقط خودرو های باری حامل مواد غذایی و سوختی، امدادی، انتظامی، درمانی، اورژانس و آتش نشانی از این موضوع مستثنا هستند.

او همچنین از محدودیت تردد تمام خودور های شخصی در روز طبیعت اطلاع داد و گفت: در روز 13 فروردین، خودرو های شخصی که در شهر اصفهان تردد نمایند جریمه و به پارکینگ منتقل می شوند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از مردم خواست تا به شایعاتی که در فضای مجازی منتشر می گردد مانند تعطیلی پمپ بنزین ها توجهی ننمایند و بدانند افرادی هدفمند یا بی هدف با شایعه پراکنی در فضای حقیقی و مجازی سعی در تشویش اذهان عمومی دارند که اینگونه افراد نیز با برخورد قاطع و قانونی پلیس فتا روبه رو می شوند.

منبع:ایرنا

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1192

به "ممنوعیت تمام سفر های برون شهری در روز های 12 و 13 فروردین ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت تمام سفر های برون شهری در روز های 12 و 13 فروردین ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید