میلاد محمدی: عضوی از آاِک بودن، احساس زیبایی است، از حضور کنار دو کاپیتان تیم ملی راضی هستم

به گزارش تفطن، مدافع تیم ملی کشورمان پس از پیوستن به باشگاه آاِک آتن یونان از هم تیمی شدن با دو تن دیگر از اعضای تیم ملی فوتبال ایران ابراز رضایت و خوشحالی کرد.

میلاد محمدی: عضوی از آاِک بودن، احساس زیبایی است، از حضور کنار دو کاپیتان تیم ملی راضی هستم

به گزارش خبرنگاران، میلاد محمدی پس از عقد قرارداد با باشگاه آاِک آتن یونان اولین مصاحبه خود را با شبکه تلویزیونی این باشگاه انجام داد. او که در این تیم به دو بازیکن دیگر تیم ملی فوتبال ایران یعنی کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی ملحق می گردد، به این شبکه گفت: من بسیار شادم که عضو چنین تیم عظیمی شده ام. احساس زیبایی است. واقعاً هیجان زده ام. بی صبرانه منتظر آغاز کردن تمریناتم با این تیم هستم و با سرمربی هم صحبت نموده ام. بعلاوه با هم تیمی های نو دیدار داشته ام و همه چیز عالی است. پس منتظر آغاز اولین جلسه تمریناتم هستم.

محمدی اضافه کرد: وقتی به اینجا آمدم و کریم را دیدم بسیار شادم شدم. دو تا از کاپیتان های تیم ملی ایران در آاِک بازی می نمایند و این برای من بسیار خوب و شاد نماینده است. من اینجا کنار دو بازیکن عظیم ایران که دو رهبر برای تیم هستند، بازی می کنم و شادم که کنارشان هستم. سیمانسکی هم بازیکن بسیار خوبی است. من در تیم احمدگروژنی روسیه با او هم تیمی بودم. او واقعاً بازیکن خوبی است. من با پیراهن آاِک تمام تلاشم را انحام می دهم تا در سرانجام فصل نتایج خوبی کسب کنیم. امیدوارم که طرفداران هم از ما حمایت نمایند چون که این واقعاً مهم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 شهریور 1400 بروزرسانی: 31 شهریور 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2099

به "میلاد محمدی: عضوی از آاِک بودن، احساس زیبایی است، از حضور کنار دو کاپیتان تیم ملی راضی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلاد محمدی: عضوی از آاِک بودن، احساس زیبایی است، از حضور کنار دو کاپیتان تیم ملی راضی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید