ناگلسمان: عطش رسیدن به فینال را داریم، با کار گروهی نیمار را مهار می کنیم

به گزارش تفطن، سرمربی تیم فوتبال لایپزیگ درباره خطری که از جانب ستاره برزیلی تیم حریف در نیمه نهایی لیگ قهرمانان شاگردانش را تهدید می کند، به آنها هشدار داد.

ناگلسمان: عطش رسیدن به فینال را داریم، با کار گروهی نیمار را مهار می کنیم

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، یولیان ناگلسمان سرمربی تیم فوتبال لایپزیگ در نشست خبری پیش از مصاف امشب (سه شنبه) شاگردانش مقابل پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

ناگلسمان که شاگردانش در مرحله قبلی رقابت ها اتلتیکومادرید را حذف کردند، گفت: برای این بازی 120 درصد آماده خواهیم بود و انتظار هر چیزی را از حریف داریم. ما هم مانند همه تیم هایی که به این مرحله رسیده اند عطش رفتن به مرحله بعدی را داریم و می خواهیم فینالیست شویم.

سرمربی جوان تیم فوتبال لایپزیگ که برای اولین بار این تیم را در جمع 4 تیم برتر اروپا قرار داده است، اضافه نمود: اگر کنترل بازی را به دست بگیریم و خلاقیت به خرج دهیم، می توانیم به حریف ضربات بیشتری بزنیم. در نتیجه وقفه ای که به خاطر شیوع کرونا شکل گرفت به تیم ما ضرباتی وارد شد اما الان دوباره شرایط مان خوب است و جاه طلبانه بازی می کنیم. عوامل زیادی در بهبود شرایط مان نقش داشته اند. تغذیه خوب و استراحت کافی در این مدت تأثیرگذار بوده است.

نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در مرحله قبلی رقابت ها یکی از مهره های تأثیرگذار در صعود PSG بود. ناگلسمان در پاسخ به این سؤال که چه برنامه ای برای مهار نیمار دارد گفت: هیچ کسی نمی تواند کارهایی که نیمار قرار است در لحظات سرنوشت ساز این بازی انجام دهد را پیش بینی کند. بنابراین ما باید مانند یک تیم با او مقابله کنیم. نمی توانیم همه بازیکنان مان را مأمور مهار نیمار کنیم اما پاری سن ژرمن هم نمی تواند بازی اش را تنها به نیمار وابسته کند. باید بازی خودمان را انجام دهیم و در نهایت تیمی برنده می شود که گل های بیشتری بزند.

تیم های فوتبال لایپزیگ و پاری سن ژرمن امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه لوژ شهر لیسبون به مصاف یکدیگر می فرایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1468

به "ناگلسمان: عطش رسیدن به فینال را داریم، با کار گروهی نیمار را مهار می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگلسمان: عطش رسیدن به فینال را داریم، با کار گروهی نیمار را مهار می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید