نمایشگر 120 هرتز آیفون 13 پرو را احتمالا سامسونگ می سازد

به گزارش تفطن، طبق گزارش های منتشر شده، آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس از نمایشگرهای اولد 120 هرتزی بهره می برند. حالا یک سایت کره ای گزارش داده که سامسونگ تنها سازنده نمایشگرهای این دو گوشی خواهد بود.

نمایشگر 120 هرتز آیفون 13 پرو را احتمالا سامسونگ می سازد

طبق این گزارش، این نمایشگرها مبتنی بر فناوری LTPO هستند که با این فناوری مصرف انرژی تا حد قابل توجهی کاهش پیدا می نماید. با وجود اینکه طی سال های گذشته شایعه های زیادی درباره بهره گیری آیفون از نمایشگر 120 هرتزی مطرح شده، اما به نظر می رسد بالاخره آیفون 13 پرو و پرو مکس همراه با این قابلیت راهی بازار خواهند شد.

همان طور که احتمالا می دانید، افزایش رفرش ریت نمایشگر فشار بیشتری بر روی باتری وارد می نماید و در نتیجه عمر باتری کاهش پیدا می نماید. اما با فناوری LTPO، فناوری رفرش ریت متغیر امکان پذیر می گردد و کاربران می توانند بدون نگرانی از افزایش قابل توجهی مصرف انرژی، از این رفرش ریت بهره ببرند.

آیپد پرو از سال 2017 همراه با نمایشگرهای 120 هرتز راهی بازار شده که البته اپل برای این قابلیت نام ProMotion را انتخاب نموده است. همچنین باید خاطرنشان کنیم در حال حاضر بخش بزرگی از گوشی های اندرویدی از نمایشگرهای 120 هرتز بهره می برند و اپل هم مطابق معمول بعد از چند سال انتظار قرار است چنین مشخصه ای را برای بخشی از آیفون های جدید به ارمغان بیاورد.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1991

به "نمایشگر 120 هرتز آیفون 13 پرو را احتمالا سامسونگ می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگر 120 هرتز آیفون 13 پرو را احتمالا سامسونگ می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید