هتل هالیدی این ریزورت کرابی

به گزارش تفطن، هتل هالیدی این ریزورت کرابی (Holiday Inn Resort Krabi Ao Nang Beach)، یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره است که به شما توصیه می‌کنیم در تور کرابی باید به بازدید آن بروید.

هتل هالیدی این ریزورت کرابی

هتل هالیدی این در کرابی 173 اتاق دارد که به دسته‌های سوپریور، اتاق با استخر، اتاق دلوکس، سوئیت پنت هاوس، پریمیر گاردن ویو، پریمیر پول ویو، سوئیت کودکان و سوئیت خانوادگی تقسیم می‌شوند.

لوازم تهیه تهیه چای و قهوه، تهویه مطبوع، پرده خاموشی، حوله، دمپائی، گاوصندوق، اتو و میز اتو، یخچال، تلفن با شماره گیری مستقیم و سشوار از امکانات هر یک از اتاق‌های این هتل است که برای گردشگران تور تایلند در نظر گرفته است.

بعد از چند ساعت فعالیت و گردش، استفاده از مرکز اسپا با امکاناتی چون اتاق بخار و ماساژ و خدماتی چون درمان های بدن، درمان های زیبایی و اسکراب بدن به تسکین عضلات و رفع خستگی کمک خواهد کرد. شنا در استخر روباز هتل هالیدی این ریزورت کرابی دلچسب می‌باشد و مرکز تناسب اندام نیز به صورت 24 ساعته آماده سرویس‌دهی می‌باشد. کلوب با انواع فعالیت های سرگرم کننده و استخر مخصوص برای کودکان در نظر گرفته است. در تور کرابی به شما توصیه می‌کنیم این هتل را برای اقامت انتخاب نمایید.

امکانات لازم برای برگزاری میتینگ و ضیافت برای مسافران تجاری فراهم شده و برای انتقال به فرودگاه نیز شاتل با هزینه اضافی تدارک دیده شده و دسترسی به اینترنت در مکان های عمومی امکان پذیر است و برای رفاه مهمانان خدمات لاندری و خشکشوئی ارائه می‌گردد. همچنین برای کسب اطلاعات گردشگری، هماهنگی تور ها و تهیه بلیط مکان های تفریحی و دیدنی کرابی می توان به پرسنل میز تور مراجعه نمایید.

انتشار: 27 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 107

به "هتل هالیدی این ریزورت کرابی" امتیاز دهید

3 کاربر به "هتل هالیدی این ریزورت کرابی" امتیاز داده اند | 4.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل هالیدی این ریزورت کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید