پایش کرونایی 14 هزار سرنشین خودرو طی یک شبانه روز

به گزارش تفطن، خبرنگاران/گیلان مدیرعامل هلال احمر گیلان از پایش و تب سنجی، هشدار و اطلاع رسانی به 4780 خودرو و تعداد 14 هزار و 340 سرنشین طی 24 ساعت گذشته در مبادی ورودی گیلان خبر داد.

پایش کرونایی 14 هزار سرنشین خودرو طی یک شبانه روز

مهدی ولی پور در جمع خبرنگاران، با اشاره به هدف تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر با حضور در مبادی ورودی استان گیلان، اظهار کرد: همزمان با آغاز طرح پایش مسافران، تیم جمعیت هلال احمر شهرستان های آستارا، رودسر و رودبار در مبادی ورودی شهرها با همراهی مراکز بهداشت و نیروی انتظامی از روز پنجشنبه هفته گذشته در نقاط چابکسر، آستارا، رودبار استقرار یافته اند.

وی با اشاره به ارائه خدمات تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان نسبت به خودروهایی که قصد ورود به گیلان را دارند، مطرح نمود: طرح پایش و تب سنجی، ارائه هشدارهای ایمنی و خطرهای ویروس کرونا به خودروهایی که قصد سفر به استان دارند، از جمله اقداماتی است که توسط تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گیلان انجام می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به تعداد خودروهایی که طی 24 ساعت اخیر مورد پایش و تب سنجی، هشدار و اطلاع رسانی توسط جمعیت هلال احمر قرار گرفته اند، گفت: 4780 خودرو و 14 هزار و 340 نفر از مسافرین خودروها در مبادی ورودی گیلان از خدمات تب سنجی، هشدار و اطلاع رسانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بهره مند شده اند.

ولی پور از آمادگی شعب و پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد و شرح داد: آماده باش 16 شعبه و 25 پایگاه و پست امداد و نجات برای ارائه خدمات و امدادرسانی و ارائه آموزش های لازم از طریق فضای مجازی جمعیت به داوطلبان و امدادگران و جوانان از اقدامات هشدار و اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر استان گیلان در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا است.

وی با اشاره به خدمات شعب جمعیت هلال احمر شهرستان های استان گیلان، متذکر شد: استقرار چادر به منظور ارائه خدمات در بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان، اهدای دستکش و ماسک و اختصاص ویلچر با همکاری بهزیستی و ارائه خدمات به بیماران توسط جوانان و داوطلبان هلال احمر در بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان، همچنین استقرار چادر در شهرستان صومعه سرا جهت آموزش پیشگیری از ویروس کرونا برای مردم، انتقال یک دستگاه کانکس هلال احمر به بیمارستان امام خمینی(ره) جهت تریاژ بیمارستان و اهدای شوینده های بهداشتی توسط خیرین و تحویل آن به بیمارستان امام خمینی(ره)، آموزش و پرورش، کمیته امداد، مرکز بهداشت، دادگستری و جهاد کشاورزی جهت استفاده کارکنان و مراجعین از اقدامات ارزشمند جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان به ارائه خدمات داروخانه جمعیت هلال احمر استان نیز اشاره کرد و گفت: توزیع داروهای تخصصی و ارائه خدمات دارویی و بهداشتی توسط داروخانه جمعیت هلال احمر استان گیلان جهت رفاه حال شهروندان و هم استانی ها انجام می شود.

ولی پور با اشاره به آموزش پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از طریق تماس با سامانه 112 جمعیت هلال احمر، یادآور شد: مردم استان گیلان می توانند از طریق تماس با سامانه 112 و با وارد کردن کلید شماره سه از آموزش پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان گیلان، هموطنان گرامی تا اطلاع ثانوی از سفر به استان گیلان خودداری کنند.

مدیرعامل هلال احمر گیلان خاطرنشان کرد: طرح پایش و تب سنجی، ارائه هشدارهای ایمنی و خطرهای ویروس کرونا توسط تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر از روز پنجشنبه هفته گذشته تا صبح امروز به 25 هزار و 988 خودرو و تعداد 78 هزار و 224 سرنشین در مبادی ورودی استان گیلان اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1121

به "پایش کرونایی 14 هزار سرنشین خودرو طی یک شبانه روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایش کرونایی 14 هزار سرنشین خودرو طی یک شبانه روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید