کارت اعتباری سهام عدالت چیست؟

به گزارش تفطن، خبرنگاران : دارندگان سهام عدالت می توانند از طریق سیستم بانکی تا سقف 50 تا 60 درصد از ارزش دارایی سهام عدالت خود کارت اعتباری دریافت.

کارت اعتباری سهام عدالت چیست؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویداد24 پس آزادسازی سهام عدالت مسئولان دولتی بار ها عنوان کردند تا دارندگان این سهام از فروش آن خودداری کنند تا هم از ارزش این سهام کاسته نشود و هم بر این اساس برای اینکه سهامداران به نفروختن این سهام ترغیب شوند، کارت اعتباری سهام عدالت پیش بینی شد.

بر این اساس دارندگان سهام عدالت می توانند از طریق سیستم بانکی تا سقف 50 تا 60 درصد از ارزش دارایی سهام عدالت خود کارت اعتباری دریافت و با آن اقدام به خرید از مراکز خرید کنند و مدت زمان یکسال نیز فرصت تسویه با بانک را دارند.

هفته گذشته در شورای عالی بورس، اعطای کارت اعتباری سهام عدالت را مصوب و به بانک ها اجازه داد تا سهام عدالت را به وثیقه بگیرند.

با اجرایی شدن کارت اعتباری سهام عدالت نه تنها مردم برای فروش آن هجوم نمی آورند بلکه با دریافت این کارت می توانند نیاز مالی خود را برطرف کنند و با تسویه آن طی یکسال همچنان صاحب سهام خود باشند سهامی که قیمت آن روزانه در حال افزایش است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1438

به "کارت اعتباری سهام عدالت چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت اعتباری سهام عدالت چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید