کاوانی به اینتر پیشنهاد شد، PSG در تدارک تمدید قرارداد

به گزارش تفطن، یک نشریه ایتالیایی مدعی شده که مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال پاری سن ژرمن ممکن است به سری A برگردد.

کاوانی به اینتر پیشنهاد شد، PSG در تدارک تمدید قرارداد

به گزارش خبرنگاران، نشریه گاتزتا دلواسپورت نوشته است که مدیربرنامه های ادینسون کاوانی به باشگاه اینتر پیشنهاد کرده است که با این مهاجم اروگوئه ای قرارداد ببندد.

کاوانی تنها تا پایان فصل جاری با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و به همین دلیل می تواند به هر تیمی که بخواهد ملحق شود. از طرف دیگر اینتر هم ممکن است در صورت فروش لائوتارو مارتینس به یک مهاجم جدید برای پر کردن جای او نیاز داشته باشد و کاوانی 33 ساله به واسطه سال بازی در ناپولی شناخت کافی از سری A دارد، می تواند گزینه خوبی برای نراتزوری باشد.

علاوه بر این اینتر می خواهد الکسیس سانچس، بال شیلیایی قرضی اش را هم به منچستریونایتد پس بدهد و به این ترتیب می تواند پولی که صرف او می کند را به خرید یک بازیکن دیگر اختصاص دهد.

با توجه به اوضاع مالی نامساعد باشگاه های اروپایی به دلیل شیوع کرونا، جذب بازیکن آزاد می تواند یک برگ برنده برای اینتری ها باشد به ویژه که گفته می شود دیگر مهاجم مورد نظر آنها، اولیویه ژیرو هم برای تمدید قراردادش با چلسی به توافق رسیده است.

در همین حال اما نشریه گاتزتا هشدار داده که باشگاه پاری سن ژرمن هم پیشنهاد جدید به کاوانی جهت تمدید قراردادش ارائه کرده که در صورت پذیرش از سوی او، این بازیکن ملی پوش را تا دو سال دیگر در پارک دو پرنس نگه می داد. این می تواند از دو جهت خبری بدی برای اینتر باشد. اول اینکه شانس جذب یک مهاجم آزاد را از دست می دهد و دوم اینکه می تواند نشانه ای از بی میلی PSG برای قطعی کردن قرارداد مائورو ایکاردی باشد. ایکاردی تابستان سال گذشته به صورت قرضی از اینتر به پاری سن ژرمن پیوست و باشگاه فرانسوی برای قطعی کردن قرارداد او باید 70 میلیون یورو بپردازد.

کاوانی در فاصله سال های 2007 تا 2013 برای تیم های پالرمو و ناپولی بازی کرد و بیش از 100 گل به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1264

به "کاوانی به اینتر پیشنهاد شد، PSG در تدارک تمدید قرارداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاوانی به اینتر پیشنهاد شد، PSG در تدارک تمدید قرارداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید