سفر به کشور یونان

به گزارش تفطن، کشور یونان یکی از پرجاذبه‌ترین کشورهای قاره اروپا می‌باشد و جزایر زیبایی دارد که هر گردشگری را به سوی خود می‌کشاند. با کشتی‌های کروز می‌توانید به بازدید جاذبه‌های منحصربه‌فرد کشور یونان بروید.

سفر به کشور یونان

مردم یونان به مانند شرقی‌ها مهمان‌نواز و خونگرم هستند. در کشور یونان جشنواره‌های متنوع، هنرهای موسیقی و سواحل زیبای یونان میزبان گردشگرانی هستند که با تور یونان به سفر می‌روند.

یونان کشوری پر جاذبه با ترکیبی از تاریخ و طبیعت است و نقاط بکر و دست‎نخورده‌ای دارد که تنها با تور کشتی کروز یونان دست یافتنی هستند. میدان سینتاگما از میدان های معروف در اروپا می‌باشد. رویدادهای مهمی در این میدان رخ می‌دهد و مبدا بسیاری از جشنواره‌های یونان به حساب می‌آید. 

قیمت انواع غذا و نوشیدنی در جای‌جای این کشور متفاوت است و اگر به نقاطی از یونان که حالت سنتی دارند، می‌توانید با قیمتی ارزان یک غذای محلی خوشمزه تهیه نمایید. سوولاکی یک غذای لذیذ به سبک کبابی می‌باشد که در فست فودهای محلی انتخابی خوشمزه برای خوردن می‌باشد. جایرو یکی دیگر از غذاهایی است که به شما توصیه می‌کنیم از آن میل نمایید. 

وقتی در محله های شهر آتن قدم می‌زنید، آشکارا با دوره‌های مختلف تاریخی آشنا خواهید شد، اما اگر مشتاق خرید در شهر تاریخی آتن نیز هستید، پیشنهاد ما این است که بازار Pandrossou بروید. در این بازار می‌توانید به دنبال  خرید پوشاک، وسایل هنری، صنعتی و محصولات سنتی یونانی باشید.

یکی از عجایب شهر آتن، سالن تئاتر اپیداروس می‌باشد که بهترین شکل حفظ گشته است. این بنا شکل نیم دایره‌ای داشته و از یک طرف به تپه‌ای طبیعی منتهی شده که ویژگی بارز این تئاتر این است که 1400 صندلی از جنس سنگ آهک در آن ساخته‌اند که هیچ یک مانع دید دیگری نیستند و طراحی و جایگاه این سالن با یک سیستم آکوستیک استثنایی، به راحتی تا ردیف آخر قابل دیدن و شنیدن می‌باشد. تور کشتی کروز فرصتی مناسب برای بازدید از جاذبه‌های کشور یونان می‌باشد.

انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 17

به "سفر به کشور یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به کشور یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید