کنترل تبلت خود را به انگشتانتان بسپارید

به گزارش تفطن، جدیدترین نسخه Tap Strap 2 را بر انگشتان خود کشیده و بدون احتیاج به هیچ صفحه کلید یا گوشواره ای و تنها از راه دور تبلت یا تلفن همراه خود را کنترل کنید.

کنترل تبلت خود را به انگشتانتان بسپارید

این گجت پوشیدنی به وسیله بلوتوث با تبلت و تلفن همراه کاربران هماهنگ شده و امکان کنترل آن به وسیله این فناوری را امکانپذیر می نماید. برای بهره گیری از این سیستم هوشمند تنها کافی است کاربران این گجت را بر انگشتان دست خود کشیده و بدون لمس فیزیکی سیستم های هوشمند خود را کنترل

نمایند.

به محض برقراری اتصال، شما می توانید کار تایپ و حرکت دادن عکس ها و باز کردن پوشه ها را از راه دور و بدون احتیاج به لمس فیزیکی صفحه کلید انجام دهید. در حقیقت این سیستم کنترل تبلت را برای کاربران آسان تر نموده و شیوه ای هیجان انگیز و جذاب به آنها ارائه می دهد.

این فناوری به دلیل وجود فناوری کنترل در هوا، به سهولت در هوا فعال شده و می توان کار تایپ و حتی بازی های اینترنتی را به وسیله تکان دادن انگشتان در هوا انجام داد. این اقدام شیوه ای جذاب و جادویی برای انجام بازی های رایانه ای به شمار می رود؛ چرا که به محض تکان دادن انگشتان دست بازی شروع شده و امکان کنترل تمامی مراحل بازی در هوا امکانپذیر می گردد.

به یاری این فناوری دیگر احتیاجی نیست در مسافرت صفحه کلید مخصوص بازی های رایانه ای یا گوشواره را با خود حمل کنید؛ چرا که شما می توانید به سهولت این گجت بسیار سبک را در جیب یا کیف خود قرار داده و به شیوه ای کاملاً جادویی و هیجان انگیز ضمن انجام بازی های رایانه ای، ایمیل های خود را چک نموده و دلنوشته های تایپ شده خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. باتری بسیار کوچک این فناوری قابل شارژ بوده و با هر بار شارژ شدن 10 ساعت عمر مفید می نماید. در صورت تمایل به خرید این گجت جادویی می توانید به وب سایت آمازون مراجعه نموده و آن را با قیمتی برابر 199 دلار امریکا خریداری کنید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 830

به "کنترل تبلت خود را به انگشتانتان بسپارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنترل تبلت خود را به انگشتانتان بسپارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید