کواچ امروز اخراج می گردد؟، جو رختکن بایرن مونیخ علیه نیکو

به گزارش تفطن، سرمربی کروات تیم فوتبال بایرن مونیخ ممکن است امروز از سمت سرمربیگری این تیم آلمانی اخراج گردد.

کواچ امروز اخراج می گردد؟، جو رختکن بایرن مونیخ علیه نیکو

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بایرن مونیخ در حالی شب گذشته (شنبه) در هفته دهم بوندس لیگای آلمان با نتیجه 5 بر یک توسط میزبان خود، اینتراخت فرانکفورت تحقیر شد که فراز و نشیب این تیم در فصل جاری سبب شده تا صندلی نیکو کواچ در این تیم در خطر باشد و شایعه اخراج این سرمربی کروات هم حتی بر سر زبان ها بیفتد.

کواچ 48ساله که تیم تحت هدایتش از 10 بازی اول خود 5 برد، 3 تساوی و دو شکست کسب نموده اند، پس از بازی شب گذشته در مواجهه با پرسشی از جانب خبرنگاران در مورد آینده حرفه ای اش در باشگاه بایرن مونیخ گفت: نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد، شاید شما بهتر از من می دانید! من چطور می توانم بلافاصله بعد از بازی از این موضوع آگاه باشم؟ حس من مهم نیست و شما این سؤال را از کسانی که تصمیم گیرنده هستند، بپرسید!

پس از شکست تحقیرآمیز شب گذشته بایرن مونیخ، مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند تمرین امروز (یکشنبه) این تیم پشت درهای بسته برگزار گردد تا بازیکنان در آرامش به کار خود بپردازند. طبق اعلام رسانه های آلمانی انتظار می رود امروز در مورد آینده کواچ تصمیم گیری گردد و اولی هوینس و کارل هاینتس رومنیگه، رئیس و مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ تصمیم خواهند گرفت که به همکاری با کواچ ادامه دهند یا او را اخراج نمایند.

همچنین گفته می گردد که جو تیم بایرن مونیخ کاملاً علیه نیکو کواچ است و حتی تیاگو آلکانتارا که رابطه خیلی خوبی با این سرمربی کروات دارد، از او فاصله گرفته و رابطه اش با کواچ مثل سابق نیست.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 831

به "کواچ امروز اخراج می گردد؟، جو رختکن بایرن مونیخ علیه نیکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کواچ امروز اخراج می گردد؟، جو رختکن بایرن مونیخ علیه نیکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید