گونش: امیدوارم اولین شکست ایتالیا را ما رقم بزنیم

به گزارش تفطن، سرمربی تیم فوتبال ترکیه ابراز امیدواری کرد که شاگردان مانچینی اولین شکست خود در رقابت های یورو 2020 را از ترکیه متحمل شوند.

گونش: امیدوارم اولین شکست ایتالیا را ما رقم بزنیم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، قرعه کشی مرحله گروهی مسابقات یورو 2020 شب گذشته (شنبه) درشهر بخارست رومانی برگزار گردید که بر این اساس تیم ملی فوتبال ترکیه در گروه A با تیم های ایتالیا، ولز و سوئیس همگروه شد. شاگردان شنول گونش بازی اول خود مقابل آتزوری را در شهر رم و دو بازی دیگر خود را در شهر باکو انجام خواهند داد.

گونش 67 ساله درباره قرعه ای که به تیمش در این مسابقات خورد، گفت: ما در گروه دشواری قرار گرفتیم که سه تیم گروه به غیر ایتالیا باید سفرهای طولانی به باکو هم داشته باشند. به تیم های دیگر گروه که نگاه می کنیم، می بینیم که روبرتو مانچینی در ترکیه و در تیم گالاتاسرای سابقه کار دارد و فوتبال ما را به خوبی می شناسد و این درباره ولادیمیر پتکوویچ، سرمربی سوئیس (سابقه سرمربیگری سامسون اسپور ترکیه را دارد) هم صدق می نماید و شاید تنها ولز باشد که شناخت خوبی از فوتبال ترکیه ندارد.

وی اضافه کرد: من می توانم بگویم که ایتالیا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است، تیمی که اخیراً عملکرد خیلی خوبی داشته، خوش شانس بوده و 10 بازی خود در مرحله انتخابی یورو 2020 را برده است. همانطور که پیش از این گفتم انتظار سورپرایزهایی در بازی های مرحله گروهی را دارم و امیدوارم اولین شکست ایتالیا را ما رقم بزنیم. ما جنگیز اوندر را داریم که برای تیم رم بازی می نماید، از این رو او در تقابل با ایتالیا در استادیوم المپیکو در خانه خودش بازی خواهد نمود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه توضیح داد: ایتالیا کشوری است که مردمانش با فوتبال زندگی می نمایند. آتزوری در سال های اخیر مشکلاتی داشته ، اما حالا اوضاع بهتر شده و گل های زیادی به ثمر رسانده است، بنابراین انتظار بازی زیبایی بین دو تیم ترکیه و ایتالیا را دارم. ما هم تیمی هستیم که به مانند ایتالیا دوست داریم با تکنیک و پاس های سریع بازی کنیم.

شنول گونش درباره بازی در شهر باکو هم گفت: پیش از انجام قرعه کشی درباره شهرها و سفرها بحث می کردیم و دوست داشتیم که در شهر باکو بازی کنیم. فکر می کنیم در آذربایجان در خانه خودمان قرار است، بازی کنیم، هرچند بعد از بازی اول مان در رم، سفر طولانی برای رسیدن به باکو خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 778

به "گونش: امیدوارم اولین شکست ایتالیا را ما رقم بزنیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "گونش: امیدوارم اولین شکست ایتالیا را ما رقم بزنیم" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گونش: امیدوارم اولین شکست ایتالیا را ما رقم بزنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید