آشنایی با 10 مسیر گردشگری زیبا

به گزارش تفطن، از هم اکنون تعطیلات تابستانی تان را برنامه‌ریزی می‌کنید , تمام مسافران ? این کار همیشه جالب است که مقصدهای ناآشنا را بررسی کنید . اما سفر درباره ماندن در یک مکان نیست . در مورد این فرآیند است . و هر چه بیشتر به یاد داشته باشید , خاطرات خوشی را که به خانه برگردانید بیشتر خواهید دید . این مناظر زیبا نه تنها شما را از یک مکان به مکان دیگر منتقل می‌کنند بلکه مناظر خیره‌کننده را نیز تامین می‌کنند . در واقع , آن‌ها ارزش رانندگی برای خودشان را دارند !

آشنایی با 10 مسیر گردشگری زیبا

10. پل Sylvenstein , باواریا بالا , آلمان
این پل از روی دریاچه Sylvenstein عبور می‌کند که 750 متر آن در کوه‌های آلپ واقع شده‌است . این سفر , مناظر زیبای دره Isar را فراهم می‌کند . توریست‌ها به اینجا می‌آیند تا مناظر , پیاده‌روی , چرخه و حمام را در دریاچه تحسین کنند .
کی به آنجا بروی؟
هر زمانی : این مکان تمام فعالیت‌ها و سایت‌های بزرگ را ارائه می‌دهد .
چطور به آنجا برسیم؟
بهترین راه برای رسیدن به آنجا با ماشین است . از آلپ آلمان , Mittenwald آلمان یا Wallgau استفاده کنید .
9. تاریک , ایرلند شمالی
این درختان در قرن 18 توسط خانواده استوارت کاشته شد که می‌خواستند آن سواری فراموش‌نشدنی را که به خانه Gracehill منتهی می‌شد , بسازند . امروز درختان این تونل وهم‌آور را شکل می‌دهند . سواری در زیر شاخه‌های درهم ادغام مثل یک قصه جن و پری به نظر می‌رسد .
چطور به آنجا برسیم؟
در فاصله 50 مایلی شمال غربی بلفاست حرکت می‌کند . تاریک در امتداد جاده Bregagh امتداد دارد .
8. راه‌آهن Maeklong , Samutsongkram , تایلند
یک مسیر 67 کیلومتری ( 42 مایل ) از بانگوک و سرها به سوی Maeklong حرکت می‌کند . این کشور اخیرا در میان گردشگران محبوب شده‌است . دلیل آن یک بازار Maeklong است : 8 بار در روزی که قطار از بخش باریک خود عبور می‌کند , همانطور که فروشندگان و مشتریان در راه رسیدن به وسیله نقلیه در حال انجام هستند .
کی به آنجا بروی؟
هر زمانی که قطار در تمام طول سال به اینجا بیاد , 8 بار در روز .
7. پل Bixby , بزرگ صور , کالیفرنیا , آمریکا
که در سال 1932 افتتاح شد , پل قوسی به خودی خود یک مخلوق زیبا است . با این حال , سایت‌هایی که از آن باز می‌شوند بسیار ارزشمند هستند . یک پرتگاه 98 متر ( 320 فوتی ) در زیر پل باز می‌شود , در حالی که نمای بزرگ آن به اقیانوس در مقابل آن است .
چطور به آنجا برسیم؟
این پل 190 کیلومتر ( 120 مایل ) جنوب سان‌فرانسیسکو , 21 کیلومتر ( 13 مایل ) جنوب کارمل است . با ماشین به آنجا بروید .
6. سیرا کیپ ورد , پارانا , برزیل
این قطار Paranagua و Curitiba را به هم متصل می‌کند و سالانه بیش از 150 مسافر را حمل می‌کند . این سفر 3 ساعته مسافران را از طریق مناظر کوهستانی می‌گیرد و مناظر خیره‌کننده را فراهم می‌کند . فقط به آن غرقاب که در زیر ریل گسترده شده‌بود نگاه کن !
کی به آنجا بروی؟
در تمام طول سال , هفت روز در هفته .
5. پل Seven مایل , فلوریدا , آمریکا
یک پل 10.9 کیلومتری ( 6.8 مایل ) از پل مرجان آبی امتداد دارد . این بخش Knights را به کلید " اردک کوچک " متصل می‌کند و سواری فوق‌العاده‌ای را پیشنهاد می‌دهد . هر آوریل , در روز شنبه , جاده به مدت 2 و 5 ساعت بسته‌است و یک ماراتن روی خواهد داد .
کی به آنجا بروی؟
تمام سال .
4. Lake Shore Drive , شیکاگو , آمریکا
قرعه‌کشی در امتداد خط ساحلی دریاچه میشیگان 25 کیلومتری ( 16 مایل ) Lake Shore Drive در واقع برخی از سایت‌های فراموش‌نشدنی را ارایه می‌دهد . این شهر , cityscape شهری شگفت‌انگیز یکی از بزرگ‌ترین شهرهای آمریکا را با دیدگاه‌های یکی از بزرگ‌ترین دریاچه‌های آمریکا ترکیب می‌کند .
چرا به آنجا بروی؟
منظره‌های بزرگ به شهر و دریاچه .
چطور به آنجا برسیم؟
این جاده بخشی از بزرگراه 41 ایالات‌متحده آمریکاست . اتصالات و پل‌ها زیادی وجود دارند که با شهر ارتباط برقرار می‌کنند .
3 - تپه‌های اسکاتلند , اسکاتلند
قطار جریان نمادین از فورت ویلیام و به Mallaig منتقل می‌شود . این منطقه از ارتفاعات اسکاتلند , Glenfinnan viaduct , روستاهای تاریخی و مناظر کوهستانی می‌گذرد . علاوه بر این , در Mallaig بازدید کنندگان به رستوران‌های محلی می‌روند تا غذاهای دریایی تازه بخورند .
کی به آنجا بروی؟
این قطار از دوازدهم می تا 24 اکتبر 2014 برگزار می‌شود .
2. جاده اقیانوس اطلس , نروژ
این راه طولانی 8.3 کیلومتر ( 5.2 مایل ) در سراسر مجمع‌الجزایر تماشایی در دریای نروژ امتداد دارد . امروزه به عنوان یک مسیر توریستی ملی طبقه‌بندی می‌شود و برای سواری رایگان است . Adventurers در پاییز به اینجا می‌آیند تا امواج طوفانی را تجربه کنند و در جاده برخورد کنند .
چطور به آنجا برسیم؟
این جاده جزیره Averøy را با سرزمین اصلی خود در منطقه Eide به هم متصل می‌کند . یک ماشین اجاره کرده و به جاده برخورد کرده‌است .
1. Rhaetian راه‌آهن , سوییس
این مسیر در فهرست میراث جهانی یونسکو و در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده‌است . این قطار از پل‌ها , تونل‌ها و مکان‌های دیدنی عبور می‌کند . این فیلم در سراسر سال نظرات خیره‌کننده‌ای ارائه می‌دهد .
چطور به آنجا برسیم؟
Albula با استفاده از چشمه‌های آب‌گرم سنت موریتز در Engadine , Thusis را به هم پیوند می‌دهد . از اینجا Bernina اکسپرس به داووس و Tirano در ایتالیا می‌رود .

انتشار: 20 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 156

به "آشنایی با 10 مسیر گردشگری زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با 10 مسیر گردشگری زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید