تور یونان ارزان قیمت، تور پاییز یونان، تور نوروز، بهار، تابستان و زمستان یونان 96

به گزارش تفطن، یونان تمدنی باستانی است که از جذابترین مقاصد گردشگری در جهان به شمار می‌رود، یونان از هم پیمانهای شنگن اروپا است و بسیاری آن را دروازه اروپا می‌نامند، سالانه بیش از 12 میلیون گردشگر در قالب تور یونان از شهر آتن و جزیره های آن دیدن می‌کنند و گفته می‌شود صنعت گردشگری در یونان درآمدی بیش از 9 میلیارد دلار را فراهم آورده است. یونان به کشور هزار جزیره مشهور شده است و هر نقطه از آن دارای شاخصه هایی متفاوت از نظر طبیعت، زیبایی و آب و هوا می‌باشد. از معروفترین شهرهای یونان نزد گردشگران می‌توان به آتن، جزیره سانتورینی، جزیره میکونوس، جزیره رودس، جزره کردت، جزیره کورفو و سالونیک اشاره نمود.

تور یونان ارزان قیمت، تور پاییز یونان، تور نوروز، بهار، تابستان و زمستان یونان 96

چرا با تور یونان همراه شویم؟

شاید در مورد اوضاع اقتصادی بهم ریخته یونان شنیده باشید، خب تا حدودی درست است، البته نه در آن حدی که در گزارشهای خبریشان با اغراق بیان میکنند تا کمک های مالی از اتحادیه اروپا دریافت کنند! این اوضاع اقتصادی باعث شده تا مردم یونان از گردشگران استقبال کنند و حسابی مهمان نواز و خوشحال باشند، گردشگری قسمت عمده ای از تولید ناخالص ملی یونان (GNP) محسوب می‌شود، پس رفتن شما به تور یونان برای یونانی ها حائز اهمیت است و حسابی هوای شما را خواهند داشت تا رضایتتان را جلب کنند.

اما از این بگذریم در یونان به قدری به شما خوش خواهد گذشت که برایتان سفری به یادماندنی خواهد شد؛ سواحل بسیار زیبای جزایر یونان، معماری خاص و خوراک لذیذ محلی به علاوه ارزانی کالاها و خدمات نسبت به باقی کشورهای اروپا، برایتان هیجان انگیز خواهد بود و تصورش را بکنید سفری اروپایی را تجربه می‌کنید که همه چیز آن عالی است و البته برایتان مقرون به صرفه هم می‌باشد.

بیشتر گردشگران تابستان را برای رفتن به اروپا انتخاب می‌کنند، یونان هم همینطور است، مخصوصاً که سواحل آفتابی فوق‌العاده‌ای انتظار شما را می‌کشد. یونان سرزمینی زیبا، ارزان قیمت، با خوراکی های خوشمزه است. مردمی مهمان نواز که در جزایری زیبا پذیرای گردشگران هستند.

یونان را در بین 10 مقصد محبوب گردشگری ازوپا طبقه بندی میکنند و جذابترین مناطق گردشگری این کشور در آتن جمع شده اند، که پارتنون در آکروپولیس، موزه‌ی ملی و Odeon of Herod Atticus از جمله آنهاست.

یونان به خاطر آب و هوای معتدل، خطوط ساحلی جزیره هایش معروف است جزیره‌های میکونوس (Mykonos)، سانتورینی (Santorini) و کورفو (Corfu) دیدنی ترین و محبوبترین ها در میان گردشگران می‌باشند.

 

انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 47

به "تور یونان ارزان قیمت، تور پاییز یونان، تور نوروز، بهار، تابستان و زمستان یونان 96" امتیاز دهید

2 کاربر به "تور یونان ارزان قیمت، تور پاییز یونان، تور نوروز، بهار، تابستان و زمستان یونان 96" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یونان ارزان قیمت، تور پاییز یونان، تور نوروز، بهار، تابستان و زمستان یونان 96"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید