آغاز به کار دوازدهمین جشنواره ملی بهار نارنج در بابل

به گزارش تفطن، ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، آغاز به کار دوازدهمین جشنواره ملی بهار نارنج در بابل صورت گرفت.

آغاز به کار دوازدهمین جشنواره ملی بهار نارنج در بابل

مرتضی عمرانی، رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بابل با بیان اینکه دوازدهمین جشنواره ملی بهار نارنج از 15 اردیبهشت به مدت 7 روز در گلستان نوشیروانی برگزار شده، اظهار کرد: به منظور دعوت از مردم استان برای حضور در این جشنواره، تبلیغات محیطی در ورودی ها و خروجی های استان با آمادگی 45 شهر مازندران انجام شد.

وی یادآور شد: این جشنواره همه روزه از ساعت 16 تا 23 با برنامه های متنوع درهفت محور با عناوین شکوفه های نارنج برای بچه ها، قصه های بهار برای بزرگسالان، مسابقه آشپزی مجمع، عصر شعر بهار نارنجی و غیره اجرا می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری بابل تاکید کرد: در حاشیه این جشنواره، برگزاری کارگاه آموزشی خواص بهار نارنج در فرهنگسرای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بابل را خواهیم داشت.

این مسئول گفت: قرار است آلبومی از ترانه های برگزیده خواننده های بابلی با موضوع بهار نارنج و کتابی چکیده از اشعار جمع آوری شده از شاعران بابلی را در اختتامیه رونمایی کنیم.

عمرانی با بیان اینکه 38 غرفه بهار نارنج را خواهیم داشت، افزود: از هنرمندان بومی محلی 3 استان کردستان، گلستان و گیلان برای اجرای برنامه های موسیقی و اقوام در این جشنواره دعوت شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 16 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1402 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2539

به "آغاز به کار دوازدهمین جشنواره ملی بهار نارنج در بابل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز به کار دوازدهمین جشنواره ملی بهار نارنج در بابل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید